صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / انواع روشهاي مهاجرت به اسپانيا

انواع روشهاي مهاجرت به اسپانيا

روشهاي مهاجرت به اسپانيا

مهاجرت به اسپانیا ، نحوه مهاجرت به اسپانیا و شرایط اخذ اقامت اسپانیا در این مقاله به صورت علمی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. راه های مهاجرت به اسپانیا و شرایط اخذ وکیل مهاجرت چیست؟ شرایط اخذ اقامت اسپانیا چیست؟ بهترین راه برای گرفتن اجازه اقامت در اسپانیا چیست؟ مهاجرت به اسپانیا به ۶ روش کار ، تحصیل ، سرمایه گذاری ، ازدواج ، تولد و پناهندگی انجام می شود و در این مقاله این ۶ روش برای اخذ اقامت اسپانیا را بررسی و تحلیل می کنیم. مهاجرت به اسپانیا و تابعیت اسپانیا برای افرادی که مایل به زندگی در اسپانیا هستند

به اسپانیا مهاجرت کنید

محیط زیبا و آب و هوای مطبوع اسپانیا در این بخش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. اسپانیا ، به طور رسمی پادشاهی اسپانیا ، در جنوب غربی اروپا واقع شده و با فرانسه و پرتغال همسایه است. زبان رسمی اسپانیا اسپانیایی است و حدود ۵۰ میلیون نفر جمعیت دارد. اسپانیا انواع مختلفی از روش های جذاب مانند ویزای طلایی را دارد. اسپانیا یک کشور توریستی زیبا است که البته در سالهای اخیر دارای مشکلات اقتصادی بوده و بیکاری و تورم زیاد در این کشور عواملی است که باعث می شود این کشور مقصد شماره یک گردشگران نباشد. مهاجران برای کار در اروپا ، اما می توانند سرمایه گذاری و تحصیل کنند. گزینه بسیار مناسبی است. برای اقامت در اسپانیا دو راه وجود دارد.

اقامت موقت اسپانیا و اقامت دائم اسپانیا. در اقامت موقت ، مانند اقامت تحصیلی ، شخص باید در آن کشور حضور داشته باشد و باید در آن کشور بماند و تحت شرایط خاص ، این اقامت قابل تمدید است ، اما اقامت دائم در آن کشور نیازی به حضور ندارد و می تواند تمدید شود و حتی به پاسپورت تبدیل شده است. بودن. این مقاله توسط متخصصان موسسه صندوق بین المللی پول اتریش برای پاسخگویی به سوالات شما در مورد مهاجرت به اسپانیا نوشته شده است. با این حال ، اگر پس از خواندن این مقاله سوالی در ذهن دارید ، می توانید همیشه با دفاتر موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شرایط مهاجرت اسپانیا

از طریق کار به اسپانیا مهاجرت کنید
از طریق تحصیل به اسپانیا مهاجرت کنید
از طریق سرمایه گذاری به اسپانیا مهاجرت کنید
با ازدواج به اسپانیا مهاجرت کنید
به اسپانیا مهاجرت کرده و از بدو تولد تابعیت دریافت کنید
به اسپانیا مهاجرت کرده و با پناهندگی تابعیت دریافت کنید
برای موفق ترین هنرمندان و مردم به اسپانیا مهاجرت کنید
مهاجرت به اسپانیا و هزینه های زندگی در اسپانیا
به اسپانیا مهاجرت کرده و تابعیت اسپانیا را بدست آورید
به اسپانیا مهاجرت کنید
با دریافت مشاوره رایگان می توانید شرایط و مشخصات خود را وارد کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شرایط مهاجرت شما را بررسی کنند.

مشاوره رایگان بگیرید

شرایط مهاجرت اسپانیا

نقشه اسپانیا
مهاجرت به اسپانیا را می توان از چند طریق مختلف بررسی کرد. روش های مختلفی برای ورود و اقامت در اسپانیا وجود دارد. برای ورود به اسپانیا ، ایرانیان به ویزا احتیاج دارند و می توان ویزای کوتاه مدت و اقامت طولانی مدت به آنها داد. ویزاهای کوتاه مدت مانند ویزای شینگن یا ویزای توریستی واجد شرایط اقامت نیستند و این نوع ویزا اثرات قانونی اقامت حتی طولانی مدت را ندارد و شخص نیز چنین شرایطی را ندارد. شهروند اسپانیا و مقیم آن کشور نیست.

اما ویزاهای بلند مدت ، مانند اقامتگاه های کاری ، متفاوت هستند و همچنین می توان از خدمات دولتی در این کشور استفاده کرد. سه نوع ویزای بلند مدت در اسپانیا وجود دارد:

اجازه اقامت که ترکیبی از اجازه کار و اجازه اقامت است (visado de trabajo y residencia) و شخصی که این نوع اجازه اقامت را دریافت می کند مجاز به کار و زندگی در این کشور خواهد بود.
اقامت دانشجویی که در آن فرد در طول تحصیل مجاز به اقامت در اسپانیا است.
اجازه اقامت برای پیوند خانواده یا بازنشستگی
به طور معمول ، شخصی با ۵ سال اقامت متوالی در اسپانیا می تواند درخواست اقامت دائم طولانی مدت کند. علاوه بر این ، شخصی که اقامت دائم یا کارت آبی اروپا دارد می تواند در اسپانیا زندگی و کار کند. پس از ۱۰ سال زندگی در اسپانیا ، می توانید برای گذرنامه اسپانیا نیز اقدام کنید.

شما می توانید با وکلا و مشاوران اتریش با همکاری موسسه حقوقی ملک پور در ایران تماس گرفته و از مشاوره تخصصی آنها در زمینه مهاجرت به اسپانیا بهره مند شوید.

این مقاله در صدد پاسخگویی به سوالات افرادی است که به دنبال راه های مهاجرت به اسپانیا هستند. راه های مهاجرت ایرانیان به اسپانیا در مقایسه با

از طریق سرمایه گذاری به اسپانیا مهاجرت کنید
مهاجرت به اسپانیا نیز یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به اروپا است. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در اسپانیا وجود دارد و این یکی از دلایلی است که مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری به یکی از روشهای ترجیحی مهاجرت افراد به اروپا تبدیل شده است. برای سرمایه گذاری در اسپانیا ابتدا باید ویژگی های اقتصادی و استانداردهای سرمایه گذاری این کشور را در نظر بگیرید تا بتوانید سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشید. یکی از مهمترین سوالات در بررسی IIA و IIA این است که آیا اسپانیا طرف معاهدات سرمایه گذاری بین المللی است؟ اسپانیا ششمین کشور مورد علاقه برای سرمایه گذاری است.

قوانین اسپانیا چندین نوع اقامت از طریق سرمایه گذاری را در نظر گرفته است ، مانند قوانین مربوط به سرمایه گذاری در اسپانیا و روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری:

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا یا ویزای کارآفرینی اسپانیا:

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا ، که یکی از راههای مهاجرت به اسپانیا است ، شامل همسر و فرزندان سرمایه گذار زیر ۱۸ سال نیز می شود. این ویزا در صورت عدم توانایی ، می تواند والدین بزرگتر متقاضی را نیز شامل شود. ویزای سرمایه گذاری اسپانیا در ابتدا به مدت یک سال صادر می شود که به طور معمول باید حداقل شش ماه در اسپانیا اقامت داشته باشید. به عبارت دیگر ، ویزای اقامت اسپانیا توسط وزارت امور خارجه اسپانیا برای سرمایه گذاران احتمالی تحت قانون سرمایه گذاری یا کارآفرینی اسپانیا صادر می شود. اخذ ویزای اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری یا تعهد به روش های زیر امکان پذیر است:

در اسپانیا سرمایه گذاری کنید
به لطف یک سرمایه گذاری اقامت اسپانیا را دریافت کنید
از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری به اسپانیا مهاجرت کنید
ویزای خود اشتغالی اسپانیا
هر فرد خود اشتغالی در اسپانیا ابتدا باید از کنسولگری اسپانیا اجازه بگیرد. اسناد مورد نیاز برای این منظور به شرح زیر است.

یک طرح تجاری مناسب

اثبات توانایی مالی برای اجرای یک طرح تجاری
مهارت ها و تخصص کافی را برای اجرای این طرح تجاری نشان دهید
هر نوع قرارداد همکاری با شرکت های اسپانیایی
هر گونه مجوز مورد نیاز برای برنامه تجاری مربوطه مورد نیاز در اسپانیا
اطلاعات کافی در مورد امکان استخدام اسپانیایی ها
به این ترتیب حتی با داشتن ۱۰ تا ۱۵ هزار یورو می توان با ایجاد یک طرح تجاری فعال ، اجازه اقامت در اسپانیا و اخذ اجازه اقامت در این کشور را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که سرمایه گذاری و ثبت مشاغل به تنهایی منجر به اعطای اقامت به فرد نمی شود و مراحل قانونی باید دنبال شود. در این حالت بهتر است با وکلا و مشاوران متخصص در موارد سرمایه گذاری مشورت کنید تا هم بتوانید اجازه اقامت بگیرید و هم سرمایه گذاری مناسبی انجام دهید.

با ارائه و اجرای یک طرح تجاری در اسپانیا سرمایه گذاری کنید:

یکی از راه های مهاجرت و سرمایه گذاری در اسپانیا ارائه یک طرح تجاری است که به ویزای سرمایه گذاری اسپانیا نیاز دارد ، مانند ابتکاری بودن طرح و بسیاری شرایط دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط طرح تجاری ویزای سرمایه گذاری اسپانیا ، به وب سایت مشاوره مهاجرت مراجعه كنيد

از طریق کمک به خود یا برنامه بازنشستگی به اسپانیا مهاجرت کنید
مهاجرت به اسپانیا از طریق خودکفایی یا حمایت مالی از اسپانیا یا هنگام بازنشستگی نوع مشابهی از اقامت در کشورهایی مانند فرانسه ، اتریش ، یونان ، پرتغال و ایتالیا است.

این اقامتگاه برای افرادی مناسب است که درآمد کافی در کشور خود دارند و نیازی به کار در این کشور ندارند. برای دریافت این اقامت باید ثابت کنید که درآمد کافی برای تأمین هزینه زندگی خود و خانواده در کشور خود دارید و نیازی به کار در اسپانیا ندارید.

برای این منظور ، یک شخص می تواند منبع درآمد خود را از مستمری خود ، اجاره از املاک مستقل ، سود سهام و روش های دیگر ثابت کند. برای درخواست این نوع محل اقامت ، باید ثابت کنید که حداقل دستمزد حدود ۳۰،۰۰۰ یورو در سال است ، به علاوه ۶۵۰۰ یورو برای هر عضو خانواده. (لطفا توجه داشته باشید که این پول باید در حساب خود شما ثابت شود و نه در حساب شخص دیگری) مهاجرت به اسپانیا از طریق برنامه حمایت مالی یا مالی خود نیاز به اقامت حداقل ۱۸۳ روز در اسپانیا دارد و شخص دیگری می تواند در سایر کشورهای شینگن زندگی کند سایر روزهای سال ، که می تواند یک روش بسیار جذاب برای افرادی باشد که مایل به اقامت هستند. اروپاییان بلند مدت حضوری طولانی مدت بدون قید و شرط هستند که می توانند به آنجا سفر کنند

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …