صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / نمونه دادخواست طلاق توافقي

نمونه دادخواست طلاق توافقي

آنچه در این مقاله می خوانید

نمونه دادخواست طلاق توافقی

اگر یک زن و شوهر احساس کنند که به پایان زندگی مشترک خود رسیده اند ، می توانند درخواست طلاق توافقی کنند. طلاق انواع مختلفی دارد از جمله طلاق همسر ، طلاق همسر یا طلاق توافقی.

طلاق از طرف شوهر باید دلیل و اثبات دلیل طلاق از طرف زن را ارائه دهد. طلاق از طرف شوهر در هر زمان ممکن است اتفاق بیفتد ، یعنی اگر زن بخواهد طلاق بگیرد ، باید زمینه قوی برای طلاق داشته باشد. طلاق را می توان در هر زمان بدون دلیل اعلام کرد. ثبت طلاق توسط همسر در دفتر وضعیت مدنی مستلزم رضایت همسر یا همسری است که کلیه حقوق مالی خود را پرداخت کرده است. همسر دائمی خود را طلاق دهید.

بنابراین ، متوجه می شویم که نیاز به وکیل در انواع طلاق بوجود می آید ، اگر در کرج زندگی می کنید و به دنبال وکیلی برای طلاق خود هستید که متاهل است و می خواهید برای طلاق توافقی اقدام کنید ، می توانید از وکلا موسسه حقوقی تهران. وکالتنامه خود را اخذ و به وکلای خبره جمع آوری کنید.

به عنوان مثال ، یکی از شایع ترین موارد طلاق از طرف یک زن به خاطر مشکلات او است: چه شرایطی باعث خجالت می شود؟ اگر در رابطه هستید و همسرتان تقاضای طلاق از شما کرده و این دادخواست برای شما مشکل ایجاد کرده است ، برای دفاع از شما به یک وکیل متخصص نیاز دارید.

در زمینه طلاق ، در این صورت می توانید با وکلائی در تهران مشورت کنید که دارای تخصص و تجربه در امور خانواده و طلاق هستند ، بنابراین می توانید برای بهترین وکیل طلاق در کرج از گروه وکلای تهران اقدام کنید. مشاوره حقوقی دریافت کنید ، با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید ، سپس به اندازه کافی مشاوره دریافت کنید ، و قرار ملاقات برای گرفتن وکیل و دفاع از خود ، به تهران وکیل بیایید.

موسسه حقوقی وکیل تهران با داشتن وکلای متخصص به خانواده شما در رسیدن به هدف شما کمک می کند.

شکل طلاق توافقی در واقع همان شکل توافق نامه های توافقی بین زن و شوهر در مورد امور مالی مانند مهریه ، نفقه نفقه و مهریه ضرب المثل است.

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …