صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / بهترين روش هاي مهاجرت به اسپانيا براي ايرانيان

بهترين روش هاي مهاجرت به اسپانيا براي ايرانيان

مهاجرت به اسپانيا

عضویت اسپانیا در اتحادیه اروپا و منطقه شینگن ، اخذ اجازه اقامت در اسپانیا یک امکان بسیار ارزشمند است. مهاجرت به کشور دیگر پدیده ای است که در طول تاریخ بشر سابقه طولانی دارد و البته در هر دوره ای و هر شخصی دلایل خاص خود را دارد. اما همه آنها یک چیز مشترک دارند و آن اینکه مهاجران همیشه به دنبال شرایط بهتری نسبت به امروز بوده اند.

چگونه می توان در اسپانیا اجازه اقامت گرفت؟

چطور بیشتر ایرانی ها مهاجرت به اسپانیا را انتخاب می کنند؟
هزینه زندگی در اسپانیا چقدر است؟
در دنیای امروز ، کشورهای غربی (آمریکای شمالی و اروپای غربی) ، پیشگامان دنیای امروز و حافظ نظم نوین جهانی ، غالباً مقصد اصلی کل مهاجران بزرگ جهان هستند. اگر شما نیز قصد مهاجرت و اقامت در اسپانیا را دارید ، در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ما همراه باشید تا اطلاعات صحیح و مفیدی را در مورد آن بدست آورید و بتوانید با دید وسیع تری تصمیم صحیح تری بگیرید.

درباره اسپانیا

اسپانیا کشوری تاریخی با فرهنگ غنی و مردمی دوست در جنوب غربی اروپا است. این کشور به ویژه از زمان رنسانس تاریخ مهمی دارد. اسپانیا در آغاز دوران مدرن یکی از ابرقدرت های جهان بود و با تکیه بر نیروی دریایی قدرتمند خود ، توانست تسلط خود را به سرزمین های دور و گاه ناشناخته آن زمان گسترش دهد. نتیجه امروز این است که مردم در بسیاری از نقاط جهان ، به ویژه آمریکای لاتین ، تحت تأثیر فرهنگ این کشور قرار دارند و حتی به زبان آن کشور ، اسپانیایی صحبت می کنند. ویژگی دیگر و منحصر به فرد این کشور موقعیت جغرافیایی اسپانیا است. اسپانیا در منتهی الیه جنوب غربی قاره اروپا ، در سواحل مدیترانه و اقیانوس اطلس واقع شده است.

به عبارت دیگر ، اسپانیا دروازه ورود به اروپا از قاره آمریکا و آفریقا است. این نشان دهنده فرصت ها و تهدیدهای بزرگی برای جامعه اسپانیا است. فرصت های بی نظیر تجاری و همچنین هجوم تعداد زیادی از پناهجویان از آفریقا و آمریکای جنوبی ، فقط دو نمونه است. با تشکیل اتحادیه اروپا و اسپانیا به عنوان یک عضو ، این کشور توانسته است فرصت های ارزشمندی برای رشد و توسعه به دست آورد. با این حال ، همه توانایی های کشور از اتحادیه اروپا حاصل نمی شود ، اما همچنین دارای ظرفیت های ارزشمندی در زمینه های مختلف به طور مستقل است. صنعت گردشگری یکی از اصلی ترین ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی اسپانیا است.

شرایط زندگی در اسپانیا

اقامت بر اساس مباحث حقوقی اساساً به دو نوع موقت و دائم تقسیم می شود. اقامت موقت ، همانطور که از نامش پیداست ، اقامت محدود یک فرد خارجی در یک کشور دیگر تا رسیدن به هدف مورد نظر است. این هدف باید یک هدف قانونی باشد که قبلاً توسط افسر ویزای دولت اسپانیا تأیید شده است ، مانند اخذ اقامت موقت برای تحصیل در این کشور. انواع محل های اقامت در اسپانیا ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

انواع محل های اقامت در اسپانیا

 

اما اقامت دائم به این معنی است که یک خارجی مجاز است مانند شهروندان آن کشور جدید در آنجا بماند %

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …