صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / مزايا و معايب زندگي در اسپانيا

مزايا و معايب زندگي در اسپانيا

مزاياي زندگي در اسپانيا

قانون اقامت ، اسپانیا را به یکی از جذاب ترین و کارآمدترین کشورهای اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. مهاجرت به اسپانیا و اقامت در اسپانیا مزایای بسیاری از جمله سفر بدون ویزا به ۲۶ کشور اروپایی از جمله آلمان ، هلند و فرانسه را به همراه دارد.

دسترسی بدون ویزا به ۲۶ کشور شینگن

منطقه شینگن مجموعه ای از ۲۶ کشور اروپایی است که کنترل گذرنامه و مهاجرت را در مرزهای مشترک خود لغو کرده اند. این کشورها تحت یک سیاست مشترک ویزا به عنوان یک کشور واحد برای اهداف بین المللی فعالیت می کنند. منطقه کنونی حدود ۴۰۰ میلیون نفر سکنه دارد و در حال حاضر بومی اسپانیا ، فرانسه ، آلمان ، اتریش ، بلژیک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیتوانی ، جمهوری چک ، لیختن اشتاین ، لوکزامبورگ است. مالت ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، اسلوونی ، اسلواکی ، سوئد و سوئیس.

در یکی از کشورهای اروپایی مورد جستجو بمانید

اسپانیا به طور مداوم به عنوان یکی از مطلوب ترین مکانهای جهان برای زندگی شناخته می شود. کیفیت عالی زندگی ، آب و هوای مطبوع در تمام طول سال ، شهرهای تاریخی ، غذاهای مشهور و سواحل زیبا تنها چند دلیل انتخاب سرمایه گذاران برای خرید در اینجا است. سیستم مراقبت های بهداشتی این کشور به عنوان یکی از بهترین در جهان شناخته می شود و طبق نظرسنجی اخیر مجله پزشکی برجسته The Lancet ، جمعیت آن بالاترین امید به زندگی در اروپا را دارد. اسپانیا همچنین دارای یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان ، زیرساختهای عالی و ارتباطات خوب با بقیه اروپا است.

با سرمایه گذاری در اسپانیا بمانید

حق کار در اسپانیا

همسران سرمایه گذاران (یا شخصی با رابطه مشابه) ، فرزندان زیر ۱۸ سال (و در صورت وابستگی اقتصادی بیش از ۱۸ سال) و سایر کودکان وابسته نیز می توانند ویزای طلا / اقامت بگیرند. ، بنابراین اجازه می دهد تا تمام خانواده از این طرح بهره مند شوند. مزیت – فایده – سود – منفعت. سرمایه گذاران و اعضای خانواده علاقه مند حق کار در اسپانیا را دارند.

فرصت شروع کار در یک سیستم مالیاتی شرکتی مدرن و رقابتی
کل نرخ مالیات شرکت ها در اسپانیا در حال حاضر ۳۰ درصد است که پایین ترین سطح از سال ۲۰۰۸ است.

برای مشاغل کوچک و متوسط ​​، نرخ پایین تر است: ۲۰٪ برای سود تا ۳۰۰،۰۰۰ € ، ۲۵٪ برای سود بیشتر.

شرکت های متوسط: ۲۵٪ برای سود تا ۳۰۰،۰۰۰ € ، ۳۰٪ برای سود بیشتر.

شرکت ها یا اشخاص حقوقی غیر مقیم مشمول مالیات شرکت اسپانیا نیستند ، اما به اشخاص حقیقی غیر مقیم مالیات بر درآمد می پردازند.

در این رابطه ، اگر یکی از معیارهای زیر اعمال شود ، یک شرکت مقیم اسپانیا در نظر گرفته می شود:

آنها مطابق با قوانین اسپانیا ادغام شده اند
دفتر مرکزی آنها در اسپانیا واقع شده است
مرکز مدیریت در اسپانیا واقع شده است
در کشوری با جو سیاسی و اقتصادی پایدار سرمایه گذاری کنید

اقتصاد اسپانیا پنجمین اقتصاد بزرگ در اتحادیه اروپا است و از رکود اقتصادی دو ساله در اکتبر ۲۰۱۳ به وجود آمد. خروج از رکود عمدتا به صادرات ، یک منطقه با رشد شدید و همچنین سابقه فصل گردشگری مرتبط است. زیرا گردشگران به کشورهایی که دارای مشکلات سیاسی هستند سفر نمی کنند. هزینه های وام نیز کاهش یافته است و شاخص Ibex 35 در سال ۲۰۱۳ بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است. حزب حاکم فعلی در اسپانیا Partido Popular است ، که فعالان را به سرمایه گذاری خارجی تشویق می کند.

مزایای مهاجرت به اسپانیا

امکان بهره مندی از ارز واحد (یورو)

اندازه واحد پول واحد و منطقه یورو نیز فرصت های جدیدی را برای اقتصاد جهانی ایجاد می کند. یک ارز واحد ، منطقه یورو را به منطقه ای جذاب برای تجارت با کشورهای ثالث تبدیل می کند ، بنابراین تجارت و سرمایه گذاری را تحریک می کند.

روند تمدید آسان

روند تمدید اجازه اقامت سریع و آسان است. بدون اجازه اقامت در اسپانیا ، اجازه اقامت مالی در خارج از اسپانیا صادر می شود. برای دوره تمدید ۵ ساله محدودیتی وجود ندارد.

ثبت شرکت در اسپانیا

هوا

هوا در اکثر سال خوب است ، حدود ۳۲۰ روز در سال هوا خوب است و کمی باران می بارد ، حتی در زمستان اسپانیا گرم است. این مکان یکی از محبوب ترین مکانها برای زندگی در اروپا است ، به ویژه برای کسانی که می خواهند از هوای سرد و بارانی فرار کنند. در حقیقت ، یکی از دلایلی که اسپانیا به یکی از بهترین کشورها برای سفر ، زندگی ، تحصیل و مهاجرت تبدیل شده است ، آب و هوای مدیترانه ای آن است.

سلامتی

در مورد مراقبت های بهداشتی ، اسپانیا توسط سازمان بهداشت جهانی معتبر شناخته می شود.

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …