صفحه اصلی / وکیل خانواده / بهترین وکیل خانواده

بهترین وکیل خانواده

آنچه در این مقاله می خوانید

بهترین وکیل خانواده

ممکن است شما مشکل حقوقی خانوادگی داشته  باشید و نیاز به وکیل خانواده داشته باشید. همچنین شاید به دنبال بهترین وکیل خانواده هم باشید. در اینصورت پیشنهاد ما استفاده از خدمات حقوقی دکتر امیرنجات می باشد.

آقای دکتر امیرنجات وکیل پایه یک دادگستری می باشند و در زمینه حقوق خانواده تخصص و تبحر فراوانی دارند. شما می توانید با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۹۲۰۸ تماس حاصل نمایید و با ایشان مشاوره حقوقی داشته باشید.

بهترین وکیل خانواده
بهترین وکیل خانواده

أسفانه ، همانطور که شما دیده اید و شنیده اید ، برخی از موسسات حقوقی یا گروه ها از وکلای غیر وکلا – و وفادار استفاده می کنند – برای وکالت یا مشاوره به موکلین ، یا در عمل ، پرونده هایی را با پزشکان قانونی یا وکلا تشکیل می دهند. مبتدیان و مبتدیان. در گروه نوار پارسا ، کلیه مراحل مشاوره و پذیرش توسط یک وکیل با تجربه طلاق ، زن مطلقه یا منتور انجام می شود و هیچ موردی به کارآموزان یا تازه واردان اختصاص نمی یابد.

شایان ذکر است که وکلای گروه پارسا صرفاً متمرکز بر دعاوی خانوادگی هستند و دادخواست در مورد سایر امور را نمی پذیرند ، این بدان معناست که آنها تجربه و تخصص زیادی در این زمینه دارند.

وکیل پایه یک توافق طلاق
یک وکیل باتجربه طلاق تمام مراحل توافق طلاق را در کمتر از یک هفته در دادگاه انجام می دهد بدون اینکه مشتری حاضر در تهران باشد و طلاق دریافت کند (اثبات عدم رعایت). توجه داشته باشید که به دلیل تغییر در روند طلاق اجماعی ممکن است در آینده این دادگاه توسط دادگاه تغییر کند ، بدیهی است که ما در معرض قوه قضاییه خواهیم بود.

اگر همسر یا شخص دیگری در طلاق (حق طلاق) نمایندگی قانونی داشته باشد ، اگر متن وكالت در مدت مذكور كامل باشد ، توسط وكیل مستقر در دادگاه قانونی انجام می شود.

طلاق های توافق شده در طول ازدواج نیز توسط وکلای گروه وکلا پارسا انجام می شود. یعنی اگر به هر دلیلی زوجه مایل به حضور در مطب در طول ازدواج نباشد ، طبق روال قانونی بدون مراجعه به پزشک پزشکی قانونی ، توافق طلاق غیر مشروط حاصل می شود تا بتواند شناسنامه خود را تغییر دهد. در آینده و پس از ثبت طلاق. .

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق ممکن است شما به یک وکیل طلاق نیاز داشته باشید و به …