صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / شرايط اسپانيا براي زندگي چگونه است

شرايط اسپانيا براي زندگي چگونه است

شرايط زندگي در اسپانيا

ساختار اقتصادی اسپانیا مبتنی بر خدمات است. صنعت گردشگری در این کشور نقش اصلی را دارد. صنایعی مانند انرژی ، مسکن و همچنین بخش کشاورزی نیز نقش عمده ای در رشد اقتصادی اسپانیا دارند. بالاترین نرخ بیکاری در اسپانیا ۲۶٪ در سال ۲۰۱۰ بود که امروز به ۴٪ می رسد و این کاهش بیکاری نیز به نوبه خود بسیار ارزشمند است.

در سال ۲۰۱۷ ، نرخ بیکاری در این کشور ۱۵ درصد بود و برای سال ۲۰۱۸ افت چشمگیری وجود دارد. در حال حاضر اسپانیا ۲۰۵۱۰٫۶۰ نفر استخدام می کند که رقم قابل قبولی است. گردشگری یکی از پردرآمدترین مشاغل در اسپانیا است.

هزینه زندگی در اسپانیا

 

همیشه مسئله نگران کننده هزینه هایی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند وجود دارد. در این بخش ، ما می خواهیم هزینه های این کشور را از نزدیک بررسی کنیم.

اگر می خواهید در یک رستوران ارزان قیمت غذا بخورید باید ۱۰٫۰۰ یورو بپردازید ، در حالی که اگر دو وعده در یک رستوران متوسط ​​ارزیابی شود به ۳۵٫۰۰ یورو نیاز دارید. برای حمل و نقل به این کشور باید ۱٫۴۰ یورو بپردازید که بسته به نوع حمل و نقل و همچنین آب و هوا افزایش می یابد.

اگر در یک آپارتمان ۸۵ متر مربعی زندگی می کنید ، هزینه برق ، گرمایش ، تهویه هوا ، آب و زباله در حدود ۱۱۲٫۹۳ یورو است. هزینه یک دقیقه مکالمه با تلفن همراه ۰٫۱۶ یورو است ، در حالی که هزینه ۶۰ مگابایت در هر ثانیه برای اینترنت ۳۸٫۸۱ یورو است.

علاقه مندان به ورزش های باشگاهی باید ۳۶٫۵۲ یورو بپردازند ، در حالی که اجاره زمین تنیس در این کشور ۱۲/۲۷ یورو هزینه دارد. قیمت بلیط سینما در این کشور ۸٫۰۰ یورو تعیین شده است. هزینه مراقبت از کودکان ۳۳۳٫۸۲ یورو است. یک شلوار جین ۶۹٫۲۲ یورو قیمت دارد. خرید لباس تابستانی در فروشگاه های زنجیره ای ۲۶٫۷۳ یورو هزینه دارد.

برای صرفه جویی در هزینه ، باید سعی کنید مراقب محل زندگی خود باشید. هزینه های زندگی در این کشور هر از گاهی متفاوت است ، بنابراین بهتر است مردم به طور کلی در اسپانیا خرید کنند. به خاطر داشته باشید که هزینه تحصیل در اسپانیا ۱۱٪ بیشتر از ایران است ، اما موسسات آموزشی در این کشور بسیار زیاد هستند.

درآمد متوسط ​​در اسپانیا

 

اسپانیا چهاردهمین قدرت اقتصادی بزرگ جهان است و از نظر کیفیت زندگی در بین ده کشور برتر جهان قرار دارد. ساختار اقتصادی اسپانیا مبتنی بر خدمات است. صنعت گردشگری در این کشور نقش اصلی را دارد. صنایعی مانند انرژی ، مسکن و همچنین بخش کشاورزی نیز نقش عمده ای در رشد اقتصادی اسپانیا دارند.

حقیقت این است که ، اگر شما یک آشپز خوب باشید درآمد بالایی در اسپانیا دارید. این روال به این دلیل است که این کشور مقصد گردشگری است. اسپانیا فضای مطبوعی را برای صنعت گردشگری ایجاد کرده است ، بنابراین درآمد یک آشپز در اسپانیا ۸ برابر یک سرآشپز در ایران است ، این تعداد بی سابقه است.

کشاورزی یکی دیگر از شغل های پردرآمد در اسپانیا است و اگر وارد این صنعت شوید و واردات یا صادرات داشته باشید می توانید سه برابر یک کشاورز در ایران درآمد کسب کنید. این کشور همچنین توانسته است رشد خوبی در بخش نساجی بدست آورد ، به طوری که صادرات پارچه اسپانیا به سایر کشورها در وضعیت بسیار بالایی قرار دارد.

افرادی که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اند در اسپانیا بزرگ شدند. در نظر بگیرید که به طور کلی ، موفق ترین حرفه ها در این کشور ممکن است در زمینه نرم افزار باشد.

فرصت های شغلی زیادی در اسپانیا وجود دارد ، اما باید بدانید که به طور کلی می توان یک شکاف قابل توجهی بین طبقات اقتصادی این کشور ایجاد کرد. مشکل مهم دیگر در زمینه زندگی در اسپانیا ورود به دنیای کارمندان است. در این کشور اگر می خواهید یک کارمند ساده باشید ، ورود به دفتر کار دشواری نیست اما درآمد بالایی هم ندارید ، بنابراین رشته مدیریت و مشاوره امنیتی در اسپانیا بسیار زیاد است.

یک اصل مهم دیگر را می توان در زندگی در اسپانیا مشاهده کرد به این معنی که مردم می توانند در هنر پیشرفت کنند و همچنین هنرهایی در اسپانیا بسیار موفق بوده اند و درآمد زیادی کسب کرده اند. وضعیت اقتصادی اسپانیا تاکنون خوب بوده است و افرادی که مهاجرت به اسپانیا را انتخاب کرده اند توانسته اند از نظر تجاری پیشرفت خوبی داشته باشند. درآمد در اسپانیا هزینه های روزانه را پوشش می دهد.

قیمت برخی از کالاها در اسپانیا

 

شیر (ثابت) ، (۱ لیتر): ۰٫۷۸ یورو

یک قرص نان سفید تازه (۵۰۰ گرم): ۰٫۹۵ یورو

برنج (سفید) ، (۱ کیلوگرم): ۰٫۹۵ یورو

شانه تخم مرغ (۱۲ قطعه): ۱٫۶۳ یورو

پنیر محلی (۱ کیلوگرم): ۸٫۹۳ یورو

سینه مرغ (بدون استخوان ، بدون پوست) ، (۱ کیلوگرم): ۵٫۷۹ یورو

گوشت گاو (۱ کیلوگرم) (یا گوشت قرمز مستقیم): ۱۰٫۶۷ یورو

سیب (۱ کیلوگرم): ۱٫۵۵ یورو

موز (۱ کیلوگرم)

اقتصاد اسپانيا

اقتصاد اسپانیا از نظر ساختاری مبتنی بر فعالیتهای خدماتی است و هر ساله رشد خوبی در بخشهای صنعتی و انرژی دارد. فعالیت های اقتصادی در این کشور روز به روز در حال رشد است ، بنابراین تولید ناخالص داخلی در اسپانیا بسیار بیشتر از قبل است.

عملکرد بخش خدمات در این کشور ۷۵ درصد است که بسیار ارزشمند است. گردشگری در اسپانیا بسیار رونق دارد ، بنابراین یکی از مهمترین زیرمجموعه های بخش خدمات است. این صنعت در سال ۲۰۱۸ نسبت به سال قبل ۱۰ درصد رشد کرده است. در سال ۲۰۱۸ ، اسپانیا ۷۵ میلیون گردشگر داشت. این مکان پس از فرانسه و ایالات متحده سومین مقصد گردشگری در جهان است.

صنعت و بخش انرژی در اسپانیا نیز به لطف مجموعه ای از زیرساخت های بسیار محکم و متنوع که ۳۱٪ از تولید ناخالص داخلی را نشان می دهد ، رشد سریعی داشته است. رشد تولید ناخالص داخلی این کشور ۱۸ درصد تخمین زده شده است.

کشتی سازی در اسپانیا در سالهای اخیر توانسته است درآمد بسیار چشمگیری ایجاد کند. صنعت خودروسازی در این کشور نیز به خوبی در حال پیشرفت است. اسپانیا همچنین در صادرات تجهیزات پزشکی به سطح مورد نیاز دست یافته است. بخاطر داشته باشید که دارو ، ماشین آلات و همچنین صنایع شیمیایی از دیگر بخشهای مهم سودآوری اسپانیا هستند. صنعت اتومبیل سازی اسپانیا در سال ۲۰۱۸ رشد ۷٫۵ درصدی ، صنایع غذایی این کشور در مقایسه با ۵ سال گذشته ۵ درصد رشد داشته است و این روند باعث رشد ۳۱ درصدی اقتصاد اسپانیا به طور کلی می شود. نسبت به ده سال پیش .

  • حداقل دستمزد در اسپانیا

ما یک سری بررسی عمیق انجام داده ایم تا حداقل دستمزد در اسپانیا را دقیق ارزیابی کنیم. بالاترین نرخ بیکاری در اسپانیا ۲۶٪ در سال ۲۰۱۰ بود که امروز به ۴٪ می رسد و این کاهش بیکاری نیز به نوبه خود بسیار ارزشمند است.

در سال ۲۰۱۷ ، نرخ بیکاری در این کشور ۱۷ درصد بود و برای سال ۲۰۱۸ افت چشمگیری وجود دارد. در اسپانیا در حال حاضر ۲۰۵۱۰٫۶۰ نفر مشغول به کار هستند که رقم قابل قبولی است. به خاطر داشته باشید که وضعیت اشتغال تمام وقت در این کشور ۱۸۴۸۸٫۰۰ است.

حداقل دستمزد در اسپانیا بر اساس صلاحیت رده های مختلف ۱۰۵۰٫۰۰ یورو در ماه است. این کشور ۴۶٫۸۲ میلیون نفر جمعیت دارد. سن بازنشستگی در اسپانیا برای مردان و زنان ۶۵ سال و نیم است.

میزان فعالیت در کشور امن ۵۸٫۷۳٪ است. به طور کلی ، می توان ارزیابی کرد که حداقل دستمزد در اسپانیا به دلیل هزینه های محیط زندگی متوسط ​​است و افراد باید مهارت های خود را در یک کار بهبود بخشند.

بخاطر داشته باشید که نرخ بهره وری در این کشور ۱۰/۱۱۱ است که ارزش خوبی است. اسپانیا از نظر اقتصادی یکی از قوی ترین کشورها است و توانسته است در همه زمینه ها رشد خوبی داشته باشد. در حالی که هزینه های زندگی در این کشور توانسته است به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

این کشور به نوبه خود از استراتژی های ویژه ای برای تنظیم اقتصاد استفاده کرده است. به خاطر داشته باشید که به طور کلی در سال های آینده شاهد فضای چند بعدی برای ورود به بازار کار در این کشور خواهیم بود و اسپانیا هر ساله فراخوان های زیادی را برای جذب نیروی کار مطلوب اعلام می کند که بسیار ارزشمند است.

همانطور که شواهد نشان می دهد ، اسپانیا از نظر فعالیتهای سازمان یافته کشوری قدرتمند است. این کشور توانسته رشد خود را چند برابر کند.

اجاره خانه در اسپانیا

موضوع مسکن در اسپانیا از چنان اهمیتی برخوردار است که افراد باید قبل از مهاجرت مطالعه کاملی انجام دهند. برای اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر باید ۵۹۲٫۶۴ یورو پرداخت کنید. با این حال ، اگر می خواهید خانه ای بهتر در همان مکان اجازه دهید ، هزینه شما به ۹۰۰٫۰۰ یورو می رسد.

افرادی که چنین بودجه ای ندارند می توانند آپارتمانهایی خارج از مرکز شهر را انتخاب کنند که هزینه آنها ۴۴۶٫۸۷ یورو است. یورو را شامل می شود.

برای رزرو یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر باید ۹۵۵٫۶۳ یورو بپردازید ، در حالی که هزینه یک آپارتمان بسیار لوکس در مرکز شهر حدود ۱۵۰۰٫۰۰ است. کسانی که می خواهند در اسپانیا پس انداز کنند باید اجاره آپارتمان خارج از مرکز شهر را انتخاب کنند که هزینه آن حدود ۶۸۸٫۰۴ یورو است.

در حالی که یک آپارتمان لوکس انتخاب شده است ، هزینه آن ۱۰۰۰٫۰۰ یورو است که رقم خوبی است. بخاطر داشته باشید که به طور کلی اجاره در اسپانیا ۱۱ درصد بیشتر از ایران است و این روند در سال های آینده بیشتر خواهد بود. خانه های این کشور اغلب یک یا دو خوابه هستند.

افرادی که به تنهایی در اسپانیا زندگی می کنند ، می توانند از خانواده های بدون اتاق خواب استفاده کنند ، هزینه کمتری پرداخت می کنند و در هزینه های موجود صرفه جویی می کنند.

کار در اسپانیا

حقیقت این است که یافتن شغل در اسپانیا آسان نیست! با یک مهارت جزئی ، معمولاً نمی توانید وارد m شوید

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …