صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / شرايط مهاجرت به اسپانيا

شرايط مهاجرت به اسپانيا

اسپانیا مهاجرت کنید

در این مقاله سعی می شود روش های مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت و تابعیت اسپانیا مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. آیا می دانید چگونه به اسپانیا مهاجرت کنید؟ آیا قوانین مربوط به مهاجرت در اسپانیا را می دانید؟ آیا مهاجرت با اسپانیا به اسپانیا امکان پذیر است؟ آسانترین راه برای مهاجرت به اسپانیا چیست؟ در این مقاله سعی داریم کلیه روشهای مهاجرت به اسپانیا و کلیه س questionsالاتی که در این زمینه مطرح شده است را بررسی و تحلیل کنیم.

همانطور که می دانید روشهای زیادی برای درخواست مهاجرت به اسپانیا وجود دارد ، اما قبل از اقدام به مهاجرت به اسپانیا بهتر است از شرایط عمومی این کشور آگاهی داشته باشید تا بتوانید راه مناسب خود و خانواده خود را انتخاب کنید. .

با تمکن مالی به اسپانیا مهاجرت کنید

افرادی که توانایی مالی خوبی در ایران دارند می توانند با احراز شرایط زیر اقامت اسپانیا را از طریق مالی دریافت کنند.

اگر سرپرست خانواده ثابت کند که درآمد ثابت او حدود ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ یورو در ماه است ، از طریق تمکن مالی واجد شرایط اقامت اسپانیا خواهد بود.

این درآمد ثابت را می توان از چهار مکان ثابت کرد:

سود سپرده های بانکی
اجاره املاک و مستغلات
حقوق بازنشستگی
سود سهام
متقاضی می تواند پس از ۵ سال از دریافت این اقامت ، درخواست اقامت دائم داده و سپس طبق قوانین مهاجرت ، گذرنامه دوم دریافت کند.

شرایط مهاجرت به اسپانیا از طریق مالی
هرکسی که به اسپانیا مهاجرت کند باید حداقل ۶ ماه در سال (۱۸۳ روز) در اسپانیا زندگی کند.
مهاجرت به اسپانیا اگر فرزندان شما در سن مدرسه هستند ، باید در اسپانیا به مدرسه بروند.
پس از مهاجرت به اسپانیا ، متقاضی باید ملك مستقلی را در اسپانیا اجاره یا خریداری كند.
مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به اسپانیا با دارایی مالی
اسناد مالی (گواهی بهره سپرده بانکی – اجاره نامه رسمی – حکم بازنشستگی و فیش حقوقی – گواهی سود سهام) مربوط به متقاضی مهاجرت به اسپانیا
گذرنامه
دیپلم حرفه ای
چهار عکس
شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل
گواهی عدم سو record پیشینه کیفری برای کلیه اعضای خانواده
لازم به ذکر است که متقاضی از طریق مالی به اسپانیا مهاجرت کرده است ، فقط از طریق ثبت شرکت مجاز به کار است و حق کار ندارد. مراحل اخذ اجازه اقامت در اسپانیا از طریق روش های مالی ۴ تا ۶ ماه است.

مزایای مهاجرت به اسپانیا با تمکن مالی

معاف از مالیات سالانه
بدون محدودیت سنی
تمدید آسان اجازه اقامت اسپانیا
بدون نیاز به سرمایه گذاری یا ثبت نام تجاری در اروپا
امکان استفاده از بیمه درمانی و درمانی معتبر در عرصه بین الملل
سهولت دریافت ویزا به مناطق مختلف جهان از جمله ایالات متحده آمریکا ، کانادا و انگلیس
از طریق سرمایه گذاری به اسپانیا مهاجرت کنید
سرمایه گذاری یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به اسپانیا است که متقاضیان می توانند برای آن درخواست دهند. در مورد سرمایه گذاری در اسپانیا باید گفت که روش های زیادی مانند سرمایه گذاری در خرید ملک وجود دارد اما افرادی که می خواهند از این طریق سرمایه گذاری کرده و اقامت بگیرند باید راهی برای اخذ اقامت و تابعیت انتخاب کنند.

با سرمایه گذاری در اسپانیا یا خرید ملکی به ارزش حداقل ۵۰۰،۰۰۰ یورو می توانید به اسپانیا مهاجرت کنید.

اندازه و موقعیت ملک و همچنین نوع کاربری برای اسپانیا مهم نیست و تنها نکته مهم این است که این ملک ۵۰۰۰۰۰ یورو ارزش دارد ، با توجه به اینکه اقامت با خرید ملک منجر به اقامت دائم در آن کشور می شود. توصیه می شود که می خواهید سریعتر و راحت تر اجازه اقامت در اسپانیا را دریافت کنید. علاوه بر این ، یونان در حال حاضر با خرید یک ملک در اقامت است. برای اطلاعات بیشتر مقاله مهاجرت به یونان را مطالعه کنید.

توجه: متأسفانه ، برخی منابع احتمال خرید ملک با مبالغ بسیار کمتر و اخذ اجازه اقامت در اسپانیا را گزارش می دهند. لازم به ذکر است که امکان خرید ملک ارزان تر نیز وجود دارد ، اما برای سرمایه گذاری کمتر از ۵۰۰۰۰۰ یورو ، هیچ گونه مسکن صادر نمی شود. همچنین با تغییرات اخیر در قوانین مهاجرت اسپانیا ، اگر در این کشور سرمایه گذاری کنید ، فقط ویزا در ابتدا صادر می شود که پس از چند مرحله می توانید به اقامت تبدیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه حقوقی سام تماس بگیرید.

مزایای مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری
متقاضی ، پدر ، مادر ، همسر و فرزندان وابسته می توانند اقامت اروپا را درخواست كنند.
نیازی نیست

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …