صفحه اصلی / وکیل خانواده / شماره وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق

ممکن است شما به یک وکیل طلاق نیاز داشته باشید و به دنبال شماره وکیل طلاق باشید. دراینصورت می توانید با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۹۲۰۸ تماس حاصل نمایید و با دکتر محمد امیرنجات وکیل پایه یک دادگستری تماس داشته باشید و امور مربوط به طلاق را انجام بدهید.

شماره وکیل طلاق
شماره وکیل طلاق

خانواده یک نهاد مهم و تأثیرگذار در رشد و تعالی جامعه است ، بنابراین برای اکثر مردم بسیار مهم است. برخلاف نظر عامه ، این متخصص در صورت استفاده صحیح و به موقع از وكیل ، حتی می تواند به تقویت مؤسسه خانواده كمك كند.

مشکل اصلی زوجین به طور کلی عدم آگاهی از مسائل حقوقی ازدواج است. در حالی که اکثر ازدواج ها احساسی و دلهره آور و دور از هرگونه آشفتگی حقوقی و قضایی است ، متأسفانه امروزه زوج ها و موسسات خانوادگی تحت تأثیر مسائل حقوقی ازدواج قرار می گیرند. رد این تصور که ازدواج نه تنها یک امر عاطفی است ، بلکه به دلیل ازدواج بودن ، کاملاً قانونی و ماهیت قانونی دارد. بنابراین می توان با مشاوره حقوقی کافی و به موقع با متخصصان باتجربه (وکیل طلاق) از سقوط این قرارداد خانوادگی در آینده جلوگیری کرد.

زوج های عزیز نه تنها هنگام امضای قرارداد ازدواج بلکه در تمام طول زندگی باید با یک وکیل طلاق مشورت کنند. زیرا قوانین و رویه دادگاهها گاهی تحت الشعاع قراردادهای مالی و غیر مالی زوج قرار دارند. در حالی که غالباً دیده می شود که زوجین بدون داشتن این مسئله روابط حقوقی با یکدیگر ندارند ، بعداً درگیری با همان قرارداد موجب شکاف قرارداد ازدواج و با شکستن موسسه خانوادگی این ضربه خواهد شد. یک کشور به جامعه آسیب می زند

وکیل طلاق در تهران

مسائل حقوقی بین زوجین محدود به طلاق نمی شود. مسائل خانوادگی به مراتب گسترده تر است و به عنوان مثال جهیزیه ، حضانت ، حق قانونی ، نفقه ، عدم تبعیت ، حبس ، تدریس ، فریب در ازدواج و غیره را شامل می شود. با توجه به وسعت و اهمیت مسائل خانوادگی ، بعید نیست که وکالت طلاق بتواند در سایر امور حقوقی (دارایی ، چک ، مجازات و غیره) تجربه کسب کند. بدیهی است ، وكیل فقط سالها باید در زمینه مسائل خانوادگی فعالیت كند تا بتواند كلمه وكیل طلاق را نسبت دهد. با توجه به حساسیت در پرونده های خانوادگی ، تأثیر بی حد و حصر قاضی در موارد اینچنینی و دشواری جمع آوری مدارک از سوی همسران و همسران ، علاوه بر تخصص انحصاری وکالت نیاز به قدرت کافی و اشراف در همه ابعاد مورد ، بیان قدرتمند ، تسلط بر همه جوانب ، داشتن سخت کوشی و روابط محکم برای جمع آوری شواهد ضروری است.

پیدا کردن چنین شخصیتی مطمئن و با تجربه برای زوج های عزیز بسیار دشوار و وقت گیر است. یکی از مهمترین موضوعاتی که زوجین در چنین مواردی باید مورد توجه قرار دهند ، حداقل زمان لازم برای نتیجه گیری است و نیازی به حضور آنها در دادگاه نیست. موسسه حقوقی پدرام نه تنها با معرفی و تأیید وکلای طلاق خود ، تجربه و توانایی این وکلای برجسته را تضمین می کند ، بلکه عزیزان را نیز به شما امکان می دهد تا در کمترین زمان بدون نیاز به حضور زوجین به نتیجه برسند.

وکیل طلاق

مانند بیشتر مسائل حقوقی ، طلاق یک اتفاق دو طرفه است. اگرچه این قانون غالباً توسط عموم مردم محكوم می شود و زوج مورد توبیخ قرار می گیرند ، اما باید توجه داشت كه در شرایط خاصی طلاق بهتر از سازش است و از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری می كند.

به عنوان یکی از معتبرترین مراکز حقوقی در ایران ، موسسه حقوقی امیرنجات به جای تجارت در قانون ، خود را به اصول اخلاقی و انسانی متعهد کرده است ، بنابراین تمام تلاش خود را برای حفظ مرکز خانواده انجام می دهد.

شایان ذکر است که این موسسه در جلسات مشاوره حقوقی خود در مورد طلاق ، با همکاری مراکز معتبر مشاوره روانشناسی ، این مؤسسه در جلسات (در صورت اجازه زوجین) یک روانشناس را تأسیس می کند تا تمام تلاش های خود را بدون در نظر گرفتن منافع مالی انجام دهد.

حال سوال اینجاست که اگر همه این تلاش ها هنوز هم شکست بخورند و زوجین در انجام این کار مصمم باشند بهترین و سریعترین راه چه خواهد بود؟ توافق . به نظر می رسد کلمه معامله در شرایط استرس زا مانند طلاق عملی کمتری است. از آنجا که این دو طرف با یکدیگر روبرو هستند و یکدیگر را به خاطر اخلال در بهزیستی روانی خانواده ، سرزنش می کنند ، کلمه سازش بخش اعظم وضعیت عملکردی خود را از دست می دهد. در حالی که زوجین آرامش می یابند و اندکی تأمل می کنند ، توافق برای طلاق بهترین راه برای دستیابی به آن است. راهی سریع که از آسیب های احتمالی آینده طرفین و کودکان تا حد زیادی جلوگیری می کند.

موسسه حقوقی امیرنجات می تواند در صورت مهم بودن طرفین ، با انجام کلیه مراحل قانونی با دید کاملاً اخلاقی نسبت به درام طلاق ، بهترین وکالت طلاق را در اختیار آنها قرار دهد. حضور وکیل طلاق توافقی با شما در مراحل مختلف طلاق شما تضمین کننده رسیدن به نتیجه مطلوب در کمترین زمان ممکن (۵ روز) است.

در مسائل خانوادگی از آنجا که موضوعات تا حد زیادی با احساسات در هم تنیده هستند ، طرفین همواره به دنبال سریعترین و مطمئن ترین راه برای دستیابی به نتیجه دلخواه هستند

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

وکیل متخصص طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی در تهران

وکیل طلاق توافقی در تهران ممکن است شما به وکیل طلاق توافقی در تهران نیاز …