صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / طرق مهاجرت به اسپانيا

طرق مهاجرت به اسپانيا

اسپانیا یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان است. روش های مختلفی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد که در این مقاله بررسی می شود. در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳ ، قانون اجازه اقامت برای اتباع خارجی در این کشور تصویب شد. طبق قانون ۱۴۱۰۲۱۰۳ ، خارجی ها مجاز به مهاجرت به این کشور هستند و در طول سفر خود به کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن (هر ۶ ماه ، ۳ ماه اقامت) ، آنها حق سرمایه گذاری آزاد در این کشور و زندگی دائمی را دارند. جزیره قناری یکی از مشهورترین و توریستی ترین مکان های این کشور است.

انواع روش های مهاجرت در این کشور کدام است؟

این کشور سالانه چه تعداد مهاجر دیده است؟
آسانترین راه برای مهاجرت به این کشور چیست؟
هر ساله افراد زیادی برای اقامت کوتاه مدت و کوتاه مدت در این کشور اقدام می کنند. وجود دانشگاه های سطح بالا ، زمینه های شغلی و سرمایه گذاری مناسب در این کشور یکی از علاقه های خارجی هاست و آنها را به این کشور جذب می کند. دفتر حقوقی سفیرگری سروش سعادت اعلام می دارد که آماده ارائه مشاوره های لازم به متقاضیان در زمینه های مختلف مهاجرت است.

روش های مختلف مهاجرت به اسپانیا

شاید شما هم به دنبال آسانترین راههای مهاجرت ایرانیان به این کشور باشید. در طی روند مهاجرت به این کشور ، خارجیان از سراسر جهان می توانند با در نظر گرفتن وضعیت فعلی خود اقدامات لازم را انجام دهند. انواع این روش ها عبارتند از:

مهاجرت تحصیلی
مهاجرت کارگری
مهاجرت سرمایه گذاری (ثبت شرکت ، خرید املاک و مستغلات ، سرمایه گذاری در بازار تجارت)
مهاجرت از طریق زایمان
برای ازدواج با یک شهروند اسپانیایی مهاجرت کنید
مهاجرت توسط پناهندگی
از نظر مالی مهاجرت کنید و همسر و فرزندان خود را با خود ببرید
متولد اسپانیا
شهروندان اتحادیه اروپا که هنگام مسافرت به دنیا می آورند تحت پوشش قوانین اتحادیه اروپا قرار دارند و کارت بیمه سلامت اروپا معمولاً کافی است. برای سایر مناطق شینگن ، سایر بازدیدکنندگان از اسپانیا باید از بیمه سفر استفاده کنند. این نوع بیمه معمولاً هزینه ها را پوشش می دهد. اما اگر فکر می کنید ممکن است فرزند شما در طول سفر متولد شود ، بهتر است با بیمه خود مشورت کنید. زیرا می تواند هزینه بیشتری داشته باشد. اگر مجبور باشید زودهنگام زایمان کنید ، شماره اورژانس ۱۱۲ مسئول این امر خواهد بود.

میزان زاد و ولد در این کشور در سال های اخیر تغییر کرده است ، که در نمودار زیر در چند سال گذشته بررسی می کنیم:

رشد تولد در اسپانیا

اخذ تابعیت اسپانیایی

مسئله شهروندی از طریق خاک یا خون یکی از نگرانی های افراد خارج از اتحادیه اروپا است. اکنون اکثر کشورهای جهان با قانون خون اداره می شوند. قانون خون بیان می دارد که شخص تابعیت کشوری را دریافت می کند که والدین متقاضی تابعیت آن را داشته باشد ، صرف نظر از کشوری که در آن متولد شده اند. به عنوان مثال ، طبق قوانین ایران ، فرزندی از والدین ایرانی در هر جای دنیا که چشم به جهان باز کند ، یک ایرانی محسوب می شود. در قانون کشور همچنین مقرر شده است: کودکی که در قلمرو یک کشور متولد شود ، بدون توجه به کشور متعلق والدینش ، تابعیت کشوری را که در آن متولد شده است بدست می آورد. حال با این تفاسیر می توان گفت که قانون این سرزمین از این نظر خونین است.

با ازدواج در سال ۲۰۲۱ به اسپانیا مهاجرت کنید
ازدواج در این کشور به عروسی های مدنی و عروسی مذهبی معروف است. ازدواج همجنسگرایان در سال ۲۰۰۵ قانونی شد. درخواست ازدواج مدنی در اسپانیا باید مستقیماً به ثبت احوال اسپانیا یا دادگاه منطقه ای كه ازدواج در آن صورت گرفته است ، ارسال شود. دادرسی مدنی تنها در صورتی امکان پذیر است که حداقل یکی از زوجین تابعیت این کشور را داشته باشد یا حداقل یکی از آنها به مدت ۲ سال اقامت داشته باشد. روند درخواست ازدواج های پروتستان ، اسلامی و یهودی همانند ازدواج های مدنی است. بنابراین باید مقدمات این ازدواج های مدنی تهیه و ثبت شود. همچنین فردی به عنوان ناظر باید این ازدواج را ثبت کند.

طبق اصول قانون مدنی اسپانیا ، هر دو طرف باید بیش از ۱۸ سال داشته باشند و افراد باید رضایت دهند. ازدواج های مدنی و قانونی قانونی است. اما یکی از شرایط اقامت حداقل ۲ سال در این کشور است. این بدان معناست که حداقل یکی از همسران قبل از ازدواج باید به مدت ۲ سال در این کشور اقامت قانونی داشته باشد.

مدارک لازم برای ازدواج در این کشور شامل موارد زیر است:

گذرنامه معتبر طرفین ازدواج
شناسنامه یا گذرنامه
اثبات مجرد بودن هر دو طرف که ممکن است لازم باشد از سفارت یا کنسولگری خود بگیرید.
گواهی طلاق ، فسخ یا فوت ، در صورت وجود
گواهی اقامت (حداقل

به لطف مطالعه سال ۲۰۲۱ به اسپانیا مهاجرت کنید

اعزام دانشجو به این کشور و تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی یکی دیگر از روش های مهاجرت به اسپانیا است که ایده آل ترین و مناسب ترین گزینه مهاجرتی محسوب می شود. زیرا دانشجویان در حالی که مدارک تحصیلات عالی خود را در دانشگاه های اروپا به دست می آورند ، می توانند پس از فارغ التحصیلی در مشاغل مربوط به رشته تحصیلی خود در اسپانیا یا سایر کشورهای اروپایی مدرک تحصیلی کسب کنند. . بنابراین ، این روش آینده آموزشی و شغلی آنها را تضمین می کند.

دانشجویانی که با هدف تحصیل در مقطع کارشناسی وارد کشور می شوند باید قبلاً دیپلم دبیرستان را اخذ کرده باشند. اگر آنها به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشند و مدرک تحصیلی داشته باشند ، شانس بیشتری برای گرفتن ویزای دانشجویی اسپانیا دارند. ارزش گذراندن دوره های یادگیری زبان در ایران را دارد. زیرا ضمن صرفه جویی در وقت ، هزینه کمتری پرداخت می کنید. در کشور روند نزولی هزینه های دانشگاه وجود دارد. به عبارت دیگر ، میزان شهریه ای که برای دکترا می پردازید کمتر از دوره کارشناسی ارشد یا کارشناسی خواهد بود. زبان آموزشی دوره اول معمولاً انگلیسی است.

از طریق کار در سال ۲۰۲۱ به اسپانیا مهاجرت کنید
مهاجرت برای کار در این کشور یکی از روش های مورد علاقه بسیاری از خارجی ها است و هر ساله تعداد زیادی از آنها به ویژه ایرانیان برای کار در زمینه های مختلف کاری وارد کشور می شوند و در نهایت به صورت دائمی در اسپانیا اقامت می کنند. آنها پیدا می کنند. یکی از اولویت های مهاجرت به کار در اسپانیا داشتن دعوت نامه یا پیشنهاد کار از کارفرمای اسپانیایی است که البته کمی دشوار به نظر می رسد.

در روش مهاجرت کاری به این کشور ، شما باید اسناد معتبری از جمله پیشنهاد شغلی مربوطه را از کارفرمای این کشور دریافت کنید. آگهی استخدام باید روی سربرگ رسمی و دارای مشخصات حقوق دریافتی ، مهر و امضا شده توسط کارفرما باشد. برخی از مشاغل در اسپانیا به شرح زیر ضروری تر هستند:

اساتید دانشگاه
معلمان انگلیسی
مهندسین صنایع
مهندسین عمران
مهندسان مکانیک
پزشکان عمومی
کارشناسان فروش
مهمان نوازی و گردشگری
دوره حسابداری
مدیریت گردشگری

از طریق کار به اسپانیا مهاجرت کنید

نرخ بیکاری در اسپانیا ۲۰۲۱
یکی از عوامل مهم در انتخاب کشور مقصد با توجه به مهاجرت نیروی کار ، نرخ بیکاری است. در این بخش از مقاله ، نگاهی داریم به نرخ بیکاری در این کشور:

نرخ بیکاری کشور نرخ بیکاری کشور
اسپانیا ۴٫۱٪ نروژ ۳٫۶٪
آلمان ۳٫۴٪ ایالات متحده ۳٫۶٪
اتریش ۳٫۶٪ کانادا ۴٪
هلند ۳٫۶٪ دانمارک ۵٫۴٪
مشاغل پردرآمد ۲۰۲۱ در اسپانیا
دولت هر ساله لیستی از مشاغلی را که نیاز به مهارت و تخصص دارند و در آنها کمبود نیروی کار وجود دارد اعلام می کند ، داوطلبان می توانند با ارسال رزومه کامل برای این شغل درخواست دهند. سپس پس از ۱۰ سال کار و زندگی در این کشور ، تابعیت و تابعیت اسپانیا را بدست خواهد آورد.

درآمد حاصل از مشاغل مختلف در اسپانیا متفاوت است. در این جدول به برخی از آنها اشاره می کنیم:

ارائه شغلی با حقوق ماهانه به یورو
متخصص قلب ۱۹،۸۰۰ یورو
متخصص بیهوشی ۱۵۲۰۰ یورو
CFO 10،۹۰۰ یورو
پزشک CCU 10،۵۰۰ یورو
معاون رئیس جمهور ۹،۴۸۰ یورو
مدیر عامل ۹۲۰۰ یورو
مدیر املاک ۸،۸۷۰ €
مدیر ارشد بازاریابی ۸،۶۴۰ یورو
بازاریابی مارک ۸۴۶۰ یورو
مدیر فروش ۸۱۰۰ €
مدیر بانکی آنلاین ۷،۷۵۰ یورو
قاضی ۷،۵۹۰ €
مدیر حساب ۶۰۹۰ یورو
اگر در دریافت ویزای کار اسپانیا موفق باشید ، از یک سال اقامت بهره مند می شوید که هر ساله قابل تمدید است. اگر می خواهید از این طریق به اسپانیا مهاجرت کنید ، باید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هزینه زندگی در اسپانیا

برای مهاجرت به اسپانیا ، دانستن هزینه زندگی در این کشور بسیار مهم است. در همه موارد ، داوطلب بررسی می کند که آیا این هزینه ها برای او مناسب است یا خیر. به همین دلیل ، در جدول زیر به طور کلی در مورد هزینه های زندگی در اسپانیا بحث خواهیم کرد. دانستن این موضوع دید بهتری در زندگی در این کشور به شما می دهد.

هزینه ها به یورو
۱ لیتر شیر ۰٫۷۸ یورو
برش نان ۰٫۹۴ €
۱۲ تخم مرغ ۱٫۶۳ یورو
۱ کیلوگرم پنیر ۸٫۸۵ €
یک کیلوگرم سیب ۱٫۵۶ یورو
اجاره آپارتمان ۲ اتاقه در مرکز شهر ۶۷۱ €
آپارتمان ۱ خوابه در خارج از مرکز شهر ۵۲۶ €
آپارتمان ۳ خوابه در مرکز شهر ۱۰۶۹ €
آپارتمان ۳ خوابه در خارج از مرکز شهر ۷۸۷ €
از طریق پناهندگی به اسپانیا مهاجرت کنید
مهاجرت به این کشور از طرق مختلف امکان پذیر است. روش هایی مانند پناهندگی روش خوبی برای مهاجرت نیست. زیرا کشورهایی مانند اسپانیا اگرچه در منطقه شینگن هستند اما شرایط پناهندگی مطلوبی ندارند. علاوه بر این ، پناهنده

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …