صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / مهاجرت به اسپانيا از طريق خريد ملك

مهاجرت به اسپانيا از طريق خريد ملك

شرایط عمومی مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک

مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک به دو صورت دریافت ویزای طلایی و خرید ملک با متراژ کافی به ازای تعداد اعضای خانواده صورت می پذیرد. در روش ویزای طلایی باید به اندازه ۵۰۰,۰۰۰ یورو و یا بیشتر از آن بدون بهره گیری از وام یک یا چند ملک خریداری کنید. با این روش از مهاجرت‌ به‌ اسپانیا‌ ‌می توانید اقامت این کشور را در مدت زمانی بسیار کوتاه در حدود ۳ هفته بدست آورید. همچنین نیازی به حضور شش ماهه شما در اسپانیا‌ وجود ندارد. با داشتن ویزای طلایی اسپانیا می توانید اقامت این کشور و اتحادیه اروپا را بدست آورده و به تمامی کشورهای عضو شنگن سفر کنید.

در روش دوم نیز شما باید بر اساس تعداد اعضای خانواده، ملک با فضای کافی خریداری کنید که می توانید از وام بانکی نیز بهره بگیرید. در این روش از مهاجرت به اسپانیا بایستی به دولت این کشور ثابت کنید که توانایی پرداخت هزینه های اعضای خانواده خود را داشته و مدارک آن را ارائه نمایید. زمان مورد نیاز برای اخذ اقامت اسپانیا در این روش سه ماه است. اقامتی هم که دریافت می کنید، بدون اجازه کار است و هر وقت شرایط لازم را بدست آوردید، میتوانید تقاضای اجازه کار نمایید.
استاندارد های سرمایه گذاری در اسپانیا

برای خرید ملک در اسپانیا ابتدا باید بدانیم که آیا خرید ملک در این کشور امن است یا خیر؟ برای این کار بایستی ابتدا با استانداردهای سرمایه در این کشور آشنا شویم. این استانداردها شامل کنترل فساد، میزان خطر مصادره اموال است. خوشبختانه کشور اسپانیا برای هر دو مورد در سطح بسیار خوبی قرار دارد. در واقع داشتن شاخص یک در هر دو مورد نشان دهنده وضعیت بسیار خوب این کشور از نظر سرمایه گذاری در خرید ملک است. شاخص های اقتصادی نیز از جمله دیگر عواملی است که در خرید ملک تاثیر گذار هستند. می توان از مواردی شامل نرخ تورم، شاخص تولید ناخالصی داخلی، نرخ بیکاری و مالیات بر درآمد به عنوان شاخص های اقتصادی تاثیر گذار اشاره کرد.
مراحل قانونی برای خرید ملک در اسپانیا

اولین کاری که برای خرید ملک در اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا از طریق ملک باید انجام دهید، درخواست ویزای توریستی ۳ماهه این کشور است. در این مدت شما فرصت دارید که ملک مورد نظر خود را خریداری کرده و در دفتر اسناد رسمی به نام خود ثبت کنید.
مرحله دوم شامل ارزیابی ملک توسط وکیل حقوقی است.
در مرحله سوم از مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک قرارداد قانونی در یکی از دفاتر رسمی اسپانیا ثبت می شود.
در مرحله بعد وکیل فرد متقاضی بایستی یک شماره شناسایی (NIE) از پلیس کشور دریافت کند.
در مرحله پنجم این شماره شناسایی را از طریق اداراتی از جمله بانک، دارایی، اداره آب و برق و شهرداری استعلام بگیرد و آن را به همراه قرارداد منعقد شده به دفتر اسناد رسمی تحویل بدهد.
در مرحله ششم پس از اینکه مبلغ تسویه شد، سند ملک به نام متقاضی ثبت می شود.
مرحله آخر مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک شامل ارائه مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز قانونی اقامت اسپانیا به سفارت بوده که طبق قوانین این کشور کارت اقامت برای متقاضی صادر می شود. شایان ذکر است که این فرایند بین ۳ تا ۶ ماه طول می کشد.
مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک

ارائه شماره مالیات برای افراد خارج از اتحادیه اروپا (NIE)
ارائه فرم S1، در صورتی که مستمری بگیر بوده یا بیمه درمانی تان به اثبات نرسیده باشد.
تایید پرداخت هزینه های ویژه اقامتگاه برای اخذ اقامت در بانک
اثبات تمکن مالی
عکس به فرمت پاسپورت
ارائه پاسپورت معتبر
ارائه فرم اثبات عدم سوء پیشینه

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …