صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / مهاجرت به اسپانيا از طريق سرمايه گذاري

مهاجرت به اسپانيا از طريق سرمايه گذاري

برای اقامت در اسپانیا حداقل دوره ای لازم نیست. پس از اتمام خرید ملک ، می توانید ویزای سرمایه گذاری اسپانیا را دریافت کنید. نیازی به گذراندن وقت در اسپانیا نخواهید بود ، اما برای تمدید ویزا باید هر دو سال یک بار به اسپانیا سفر کنید.
اقامت در اسپانیا

ما اخیراً س questionsالات زیادی در مورد حداقل زمان لازم برای اقامت در اسپانیا برای مهاجرت سرمایه گذاری اسپانیا دریافت کرده ایم. مالیات برای افرادی که در اسپانیا زندگی می کنند نیز یک مشکل گاه به گاه است:

برای اقامت در اسپانیا حداقل دوره ای لازم نیست. پس از اتمام خرید ملکی به ارزش حداقل ۵۰۰۰۰۰ یورو ، می توانید ویزای سرمایه گذاری اسپانیا را دریافت کنید. نیازی به گذراندن وقت در اسپانیا نخواهید بود ، اما برای تمدید ویزا باید هر دو سال یک بار به اسپانیا سفر کنید.

اگر ملکی را که خریداری می کنید نگه دارید ، می توانید ویزای سرمایه گذاری خود را حفظ کنید. همچنین می توانید برای اقامت دائم اسپانیا اقدام کنید. برای انجام این کار ، شما باید حداقل ۵ ماه در هر سال در اسپانیا زندگی کنید. پس از اخذ اقامت دائم اسپانیا از این طریق ، دیگر نیازی به نگهداری اموال نخواهید داشت.

برای درخواست تابعیت اسپانیا (و متعاقباً تابعیت اتحادیه اروپا که به شما امکان کار و زندگی در تمام نقاط اروپا را می دهد) ، باید ۵ سال اقامت دائم داشته باشید.

شما مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد حاصل از خارج از اسپانیا نخواهید بود ، مگر اینکه در اسپانیا اقامت داشته باشید (یعنی بیش از ۶ ماه در سال در اسپانیا زندگی کنید).

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …