صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / مهاجرت به اسپانيا

مهاجرت به اسپانيا

مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا کشوری در قاره اروپا با ۴۶ میلیون نفر جمعیت است ، روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور و گرفتن اجازه اقامت در اسپانیا وجود دارد. تحصیلات ، کار ، سرمایه گذاری و خودکفایی از راه های اصلی مهاجرت به اسپانیا است. تحصیل در اسپانیا به دلیل داشتن دانشگاه های رایگان برای دانشجویان گزینه خوبی است. سرمایه گذاری در اسپانیا نیز با برنامه های متنوع مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران است. موسسه ما با سابقه طولانی در زمینه حقوق مهاجرت و داشتن وکلای بین المللی در کشورهای مختلف اروپا ، می تواند به عنوان مشاور حقوقی و وکالت در اختیار شما عزیزان باشد. می توانید با تماس با مجموعه با مشاوران تماس بگیرید و با توضیح شرایط خود از مشاوره رایگان مهاجرت مطلع شوید. در مقاله زیر ، راه های مهاجرت به اسپانیا را بررسی خواهیم کرد.
در بخش نظرات نیز می توانید در کمترین زمان س questionsالات خود را بپرسید و پاسخ بگیرید.

یک سوال بپرسید!
مباحث پرداخته شده در این مقاله:
شرایط عمومی مهاجرت به اسپانیا
از طریق کار به اسپانیا مهاجرت کنید
از طریق تحصیل به اسپانیا مهاجرت کنید
از طریق سرمایه گذاری به اسپانیا مهاجرت کنید
با تمکن مالی به اسپانیا مهاجرت کنید
با ازدواج به اسپانیا مهاجرت کنید
از بدو تولد به اسپانیا مهاجرت کنید
از طریق پناهندگی به اسپانیا مهاجرت کنید
هزینه زندگی در اسپانیا
مزایای مهاجرت به اسپانیا
پاسخ به سوالات متداول در مورد مهاجرت به اسپانیا
مهاجرت به اسپانیا مهاجرت به اسپانیا
می توانید از طریق لینک مقابل با ما تماس بگیرید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان بگیرید.

مشاوره رایگان بگیرید

شرایط عمومی مهاجرت به اسپانیا

در مورد مهاجرت به اسپانیا باید توجه داشت که مانند سایر کشورها ، اسپانیا از شش طریق اصلی امکان مهاجرت را فراهم کرده است. تولد والدین اسپانیایی ، ازدواج با یک شهروند اسپانیایی ، پناهندگی در اسپانیا ، تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی ، کار در یک کارفرما یا شرکت اسپانیایی و آخرین روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مانند خرید مالکیت ، استقلال و سایر روش ها کشور باشکوه است. اسپانیا به دلیل داشتن دانشگاه های رایگان و هزینه های خوب و مقرون به صرفه بسیاری از افرادی را که به دنبال زندگی در یکی از معتبرترین کشورهای اروپایی در میان سایر کشورهای اروپایی هستند جذب می کند. یکی دیگر از راه های محبوب سفر به اسپانیا سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملکی در اسپانیا است ، جایی که سرمایه گذار می تواند ملکی را به ارزش تعیین شده توسط دولت خریداری کرده و اجازه اقامت در این کشور اروپایی را برای خود و حتی خانواده اش دریافت کند. آورده شده. مهاجرت به اسپانیا از طریق دیگر امکان پذیر است و در این مقاله به طور کامل تمام این روش ها را بررسی خواهیم کرد.

تحصیل مهندسی اسپانیا ۱ مهاجرت به اسپانیا

در این فیلم یاد خواهید گرفت:

آشنایی با اسپانیا.

زندگی در اسپانیا هنگام خرید ملک چگونه است؟

نکات مهم محافظت از خود اسپانیا چیست؟

فایل صوتی این ویدئو
دانلود ۴ دقیقه ۳٫۴۲ مگابایت ۵ کیلوبایت
پخش کننده صوتی
۱٫۰۰x
۳۰
۰۰:۰۰

پرونده ویدیویی ما در زمینه مهاجرت به اسپانیا
دانلود ۴ دقیقه ۳۱٫۸۱ MB 5 KB
دستگاه پخش ویدئو

کیفیت ۷۲۰P
کیفیت ۴۸۰P
۱٫۰۰x
۳۰
۰۰:۰۰

از طریق کار به اسپانیا مهاجرت کنید

مهاجرت به اسپانیا برای کار برای افرادی که صاحب کارفرما از کارفرمای اسپانیایی یا شرکت یا موسسه معتبری هستند امکان پذیر است. این افراد علاوه بر داشتن نامه کار ، باید مجوز کار در آن کشور را نیز داشته باشند که مسئولیت آن با کارفرما است. این برای افرادی است که خارج از اتحادیه اروپا کار می کنند. این بدان معنی است که افراد از کشورهای اروپایی و اعضای اتحادیه شینگن می توانند بدون نیاز به اجازه کار وارد اسپانیا شوند و می توانند حداکثر ۳ ماه در این کشور بمانند و کار کنند و برای ماندگاری بیشتر از این که باید اجازه کار بگیرند. آنها در اسپانیا زندگی می کنند. افرادی که متقاضی کار در کشوری مانند ایران هستند ابتدا باید CV خود را به آژانس های کاریابی در آن کشور ارسال کنند تا بتوانند آن را برای کارفرمایانی که به نیروی انسانی نیاز دارند با توجه به نوع فعالیت و نوع تجربه و CV داوطلب ارسال کنند. تا کارفرما بتواند برای او پیشنهاد کاری ارسال کند و بر این اساس ویزای کار اسپانیا را دریافت کند. در سال گذشته نرخ بیکاری اسپانیا ۱۴ درصد بود. در لیست زیر ، اسامی محبوب ترین مشاغل در اسپانیا را مشاهده می کنید:

ارتباطات از راه دور خودرو و خودرو
منسوجات بانکی و ارتباطات از راه دور برق
رژیم فلزی و نوشیدنی و ساخت فلز
تجهیزات پزشکی

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …