صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / مهاجرت تحصيلي به اسپانيا

مهاجرت تحصيلي به اسپانيا

مهاجرت تحصيلي به اسپانيا

 

لیسانس: بین ۶ تا ۸ ترم
استاد: بین ۲ تا ۴ ترم
دکترا: بین ۳ تا ۵ سال
هزینه های تحصیل

مجوز: ۲ تا ۴ هزار یورو در سال
استاد: سالانه ۱ تا ۵ هزار یورو
دکترا: رایگان (۲۰۰-۵۰۰ یورو در سال برای بیمه و ثبت نام)
شرایط تحصیل

لیسانس: بدون مدرک زبان امکان پذیر است.
استادان: انگلیسی B2 (نمره)
دکترا: انگلیسی B2 (نمره)
هزینه مسکن

محل اقامت: ۳۰۰ تا ۷۰۰ یورو در ماه
مسکن دولتی: ۱۵۰-۳۰۰ یورو
خوابگاه های دانشجویی خصوصی: ۳۰۰ – ۶۰۰ یورو
ساعت کاری مجاز

لیسانس: ۱۰ ساعت در هفته
استاد: ۲۰ ساعت در هفته
PhD: مجوز انجام کارهای تحقیقاتی و دانشگاهی
مدت زمان فرآیند کسب

پذیرش ویزای دانشجویی: بسته به مدرک تحصیلی متفاوت است. حداکثر بین ۲ ماه تا ۱ سال
زمان سفارت: به طور معمول بین ۱ تا ۳ ماه و در موارد اضطراری بین ۲ تا ۴ هفته
مدت مصاحبه: تقریباً ۱۵ دقیقه
زبانهای انتخاب شده: فارسی ، انگلیسی ، اسپانیایی
اطلاعات مفید برای مطالعه اسپانیا

 

هزینه تحصیل در اسپانیا

لازم به ذکر است که هزینه های تحصیل در اسپانیا در دانشگاه های دولتی توسط موسسات آموزشی در سطح منطقه تعیین می شود. بنابراین ، در سراسر اسپانیا ممکن است تغییرات جزئی در هر منطقه وجود داشته باشد. با این حال ، در همه زمینه ها هزینه ها بسیار کمتر از سایر کشورهای اروپایی است. البته هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی اسپانیا گران تر است.

 

هزینه های تحصیل در اسپانیا

قبل از ورود به دانشگاه دولتی در اسپانیا ، که تقریباً رایگان است ، باید یک دوره دانشگاهی را به عنوان یک آمادگی کوتاه بگذرانید. هزینه تحصیل در یکی از کالج های اسپانیا ۲۰۰۰ یورو به بالا است که در رشته و دانشگاه متفاوت است و می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد کالج های اسپانیا به این صفحه مراجعه کنید.

دوره های کارشناسی در اسپانیا
مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی در اسپانیا ۳-۴ سال است و هزینه تحصیل در اسپانیا بسته به رشته و دانشگاه متفاوت است ، اما هزینه تحصیلات کارشناسی در اسپانیا تقریبا رایگان است که در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار کم است. هزینه تحصیلات کارشناسی به طور متوسط ​​بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ یورو

.

هزینه های ارشد اسپانیایی

 

دوره کارشناسی ارشد اسپانیا که به عنوان دوره بین دوره های کارشناسی و دکترا ارائه می شود ، هزینه بسیار کمی برای دانشجویان دارد ، در حالی که مدت زمان یک ساله دوره و همچنین هزینه بسیار پایین ، همیشه یک مزیت است. ‘تحصیل در اسپانیا. علاوه بر هزینه کم تحصیلات برای شما ، هزینه زندگی شما نیز کمتر خواهد بود.

 

هزینه های دکترا در اسپانیا

مدت تحصیل در مقطع دکترا در اسپانیا ۳ تا ۵ سال است و دانشجویان پس از ۳ سال می توانند از رساله دکترای خود دفاع کنند. هزینه تحصیل در مقطع دکترا در اسپانیا رایگان است و تنها هزینه ای که شخص باید پرداخت کند مربوط به بیمه و خدمات دانشجویی است و به صورت سالانه با دانشجویان تسویه می شود. هزینه دکترا در اسپانیا ماهانه حدود ۴۰۰-۷۰۰ یورو است.

 

هزینه های پزشکی در اسپانیا

 

هزینه آموزش پزشکی در اسپانیا هزینه بین دانشگاه های دولتی و خصوصی است. دانشگاه های دولتی بسیار ارزان ترند و هزینه آنها بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو در سال است. موسسات خصوصی شهرت بهتری دارند ، بنابراین ممکن است هزینه های تحصیل کمی بیشتر باشد. دانشجویان اتحادیه اروپا باید سالانه بین ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ یورو بپردازند. اگر دانشجوی خارج از اتحادیه اروپا باشید ، ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری بپردازید.

 

هزینه های اقامت در اسپانیا

 

هزینه مسکن در اسپانیا مانند اکثر مراکز رفاه دانشجویان متفاوت است. شما می توانید در واحد های چند نفره زندگی کنید یا زندگی مستقل تری را با پرداخت هزینه بیشتر داشته باشید. اما در کل هزینه اقامت در اسپانیا بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ یورو در ماه است. بیشتر هزینه های زندگی در اسپانیا به هزینه محل اقامت و محل اقامت شما بستگی دارد.

تحصیل در مناطق مختلف اسپانیا

۱٫ تحصیل در کالج اسپانیا

لازم به ذکر است که شما فقط می توانید با مدرک دیپلم وارد کالج های اسپانیا شوید. زبان تدریس در کالج های اسپانیا اسپانیایی است. ورود به کالج های اسپانیا در شهرهای مختلف ، بارسلونا ، مادرید ، مالاگا ، … یا سایر شهرهای بزرگ ، بدون داشتن مدرک زبان اجباری است. در این راستا مشاوران موسسه دانش گستر کوه نور آماده خدمت رسانی به کسانی هستند که مایل به تحصیل در کالج های اسپانیا هستند.

 

۲٫ تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسپانیا

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسپانیا می توانید بدون ارائه مدرک زبان برای اکثر رشته های تحصیلی اقدام به پذیرش کنید ، در این صورت مشاوران ما اطلاعات اضافی متناسب با اهداف شما عزیزان را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این ، مدت زمان تحصیل در استاد اسپانیایی است

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …