صفحه اصلی / وکیل خانواده / نمونه دادخواست تنفیذ طلاق

نمونه دادخواست تنفیذ طلاق

نمونه دادخواست تنفیذ طلاق موضوعی است که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت. حتما این موضوع برای شما پیش آمده تا به دنبال نمونه این دادخواست می گردید. دادخواست تنفیذ طلاق در مواقعی است که شخصی نیاز دارد طلاق بگیرد و این طلاق را تنفیذ کند. بنابر این شما می توانید در این خصوص مشاوره حقوقی هم داشته باشید.

مشاوره حقوقی در این زمینه در مواقعی هست که شما نیاز به آگاهی در این خصوص داشته باشید . بنابر این این مقاله را خوب بخوانید و چنانچه می خواهید اطلاعات مفیدی پیدا کنید با شماره ۰۹۰۱۹۹۴۸۳۶۶ تماس حاصل نمایید.

تنفیذ طلاق

در ادامه متن مخصوص تنفیذ طلاق برای مطالعه بیشتر برای شما اراده می شود.

رياست محترم دادگاه عمومي…………
باسلام

احتراماً به استحضار مي رساند به موجب راي شماره ……………..صادره از دادگاه كشور ………………. حكم طلاق و مفارقت اينجانب از خوانده صادر شده با توجه به اينكه راي صادره مطابق مقررات صادر گرديده لذا تنفيذ آن و اجراي صيغه طلاق مورد استدعاست.

با تشكر
و تجديد احترام

چه زمانی از دادخواست تنفیذ طلاق استفاده می شود

در مواقع زیر از دادخواست تنفیذ طلاق استفاده می شود

  • زمانی که شما طلاقی را مدهی هستید و هیچ گونه اثر و نشانه ای از این موضوع ندارید . یعنی وقتی که ادعای طلاق می کنید و طرف مقابل انکار می کند و سند رسمی هم ندارید از این دادخواست استفاده می نمایید .
  • وقتی که شما هیچ یک از موارد عقد نامه و شناسنامه و موارد اینچنینی را ندارید و می خواهید دادخواست  بدهید. بنابر این بهتر است با توجه به تخصصی بودن موضوع حتما از مشاوره ما استفاده نمایید

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

وکیل متخصص طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی در تهران

وکیل طلاق توافقی در تهران ممکن است شما به وکیل طلاق توافقی در تهران نیاز …