صفحه اصلی / وکیل خانواده / وکیل خانواده غرب تهران

وکیل خانواده غرب تهران

وکیل خانواده غرب تهران

آنچه در این مقاله می خوانید

وکیل خانواده غرب تهران

ممکن است شما به دنبال وکیل خانواده غرب تهران نیاز داشته باشید. در اینصورت می توانید از خدمات حقوقی دکتر محمد امیرنجات به عنوان وکیل خانواده غرب تهران استفاده کنید.

ایشان جزو اولین کسانی می باشند که در ایران در حقوق خانواده تخصصا فعالیت می کنند و بسیاری از موکلین از ایشان راضی بوده و در بحث حقوق خانواده دارای شهرت خوبی میباشند.

جهت تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۹۲۰۸ تماس حاصل نمایید.

وکیل خانواده غرب تهران
وکیل خانواده غرب تهران

در زیر پاسخ برخی از سوالات متداول در مورد طلاق وجود دارد. پاسخ ها از نظر ماهیت کلی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که به شما در درک قانون و روند طلاق کمک می کند. قانون در ایالت خاص شما و شرایط فردی پرونده شما ممکن است متفاوت باشد و ممکن است بر نتایج پرونده شما تأثیر بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه ، حضانت کودک و حمایت از کودک ، از جمله نحوه تعیین نفقه و حمایت از کودک و اینکه همسر شما می تواند مانع از دیدن فرزندان شما شود ، به ۹ سؤال درباره طلاق – سؤالات متداول در مورد نفقه ، حضانت کودک و پشتیبانی کودک مراجعه کنید. ادامه مطلب برای ۱۰ سؤال متداول در مورد طلاق.

۱- طلاق بدون تقصیر چیست؟

به طور سنتی ، تنها راه طلاق این بود که ثابت کنید همسرتان کاری انجام داده است که رسماً به عنوان توجیه طلاق شناخته شده است. به عبارت دیگر ، همسر شما مجبور به تقصیر در شکستن ازدواج شد. شایع ترین دلایل زنا ، سوء استفاده از همسر ، محکومیت به جرم جنایی و جنون بود. این امر طلاق را دشوار کرده و زمان و تلاش و هزینه زیادی صرف شده است تا ثابت کند که طرف مقابل مقصر است.

۲٫ طلاق بدون بحث چیست؟

طلاق غیرقابل اعتراض ، قسمتی است که در آن هیچ مخالفتی با آنچه در شکایت یا دادخواست درخواست می شود وجود ندارد ، یا در آن هر دو طرف با طلاق و شرایط تسویه کلیه موارد (تقسیم مال و بدهی ، نفقه و حضانت فرزند) موافقت می کنند. و پشتیبانی). موردی که توافق کامل و مشارکت وجود داشته باشد ، گاهی اوقات طلاق رضایت نامیده می شود.

۳٫ مراحل طلاق چیست؟

ثبت طلاق در دفاتر خدمات قضایی و ارجاع پرونده به دادگاه

۴- هزینه طلاق چقدر است؟

هم هزینه های ثابت و هم هزینه های متغیر طلاق وجود دارد. هزینه های ثابت تشکیل پرونده هایی است که به دادگاه پرداخت می شود و هزینه های پرداخت شده برای ارائه اوراق قانونی به همسرتان. بین ۴ تا ۸ میلیون هزینه پرونده طلاق می باشد.

 

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق ممکن است شما به یک وکیل طلاق نیاز داشته باشید و به …