صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / وکیل طلاق توافقی در نهاوند

وکیل طلاق توافقی در نهاوند

وکیل طلاق توافقی در نهاوند موضوعی است که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت . اول باید بگوییم که دادگاههای نهاوند بعضا موضوع طلاق توافقی را بیش از ۱ سال طول می دهند.

یعنی با توجه به اینکه دادگاه این شهرستان شعبه اختصاصی در خصوص خانواده ندارد و شعب حقوقی و خانواده آن با هم مخلوط شده است بنابراین پرونده های طلاق توافقی برای کوتاهی زمان حتما بهتر است با وکیل انجام شود.

این مقاله را بدقت بخوانید و با وکیل ما در نهاوند با شماره ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴ تماس بگیرید تا به سرعت هر چه تمام تر برای شما طلاق توافقی انجام شود

 چرا به وکیل طلاق توافقی در نهاوند احتیاج داریم

شما به دو علت به وکیل طلاق توافقی در نهاوند احتیاج دارید

  • مورد اول این است که زمانی که شما دادخواست طلاق توافقی می دهید ، دادگاه حتما موضوع را به بهزیستی ارجاع می دهد. با توجه به اینکه بهزیستی اصولا وقتی بین ۴ الی ۱۰ جلسه باید طرفین در رفت و آمد باشند. بنابر این به صرفه است که حتما از وکیل استفاده کنید.
  • دوم اینکه  زمانی که شما دادخواست طلاق توافقی می دهید وقت دادگاه بیش از ۵ ماه به طول می انجامدو بنابر این اگر می خواهید سریع تر کارتان انجام شود حتما بهتر است کارتان را به ما بسپارید. ما دو هفته ای  تا یک ماه کارتان را جمع می کنیم
  • وکیل طلاق توافقی در نهاوند
    وکیل طلاق توافقی در نهاوند

وکیل طلاق توافقی در نهاوند دقیقا چه کاری برای ما انجام می دهد

همانطور که گفته شد افراد بسیاری در نهاوند برای فرار از مشکلات مربوط  زمان و جلسات مشاوره و قیمت ها به ما وکالت می دهند چرا که در هر سه زمینه ما بسیار توانمد و افر های مناسب داریم.

مراحل زیر را برای وکالت دادن به ما باید انجام دهید

  • ابتدا با شماره ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴ تماس بگیرید. وکلای زبده ما پشت خط هستند و می خواهند به شما راهنمایی کامل در این خصوص را ارائه دهند.
  • سپس  از شما وکالت الکترونیکی اخذ می شود روند وکالت الکترونیکی به اینصورت است که شما مشخصات کارت ملی خود را به ما می دهید و وکیل برای شما وکالت الکترونیکی انجام  می دهد. در حال حاضر وکالت نامه ها الکترونیکی شده است و از راه دور برای شما کدی می اید . شما همان  کد را می خوانید و این به منزله قبول وکالت است .
  • لازم به ذکر است قبل از خواندن کد برای شما  به شما می گوییم ادرس خود را به نشانی که ما در تهران به شما می دهیم عوض کنید. این تغییر ادرس بدین خاطر است تنها دادگاهی که در کشور می توانیم ۲ هفته ای برای شما وقت بگیریم دادگاه تهران است.
  • پس از اخذ وکالت  ما دادخواست را برای شما تنظیم می کنیم. و بعد از اخذ حکم و اخذ گواهی قطعیت آنرا برای شما ارسال می کنیم.

بیشتر بخوانید:وکیل طلاق توافقی در شهریار

 آیا در نهاوند برای طلاق توافقی وکیل بگیرم یا خیر

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که آیا در نهاوند برای طلاق توافقی باید وکیل اخذ نماییم یا خیر.

پاسخ مثبت است. برای اینکه در زمان صرفه جویی کنید و به جای ۶ الی ۸ ماه رفت و امد و جلسات مشاوره وقت و هزینه خود را سپری کنید بهتر است طلاق بگیرید. در واقع اتلاف وقت و هزینه امری است که  برای همه مهم است .

همچنین شما با وکالت دادن به ما نیاز به مراجعه به مشاور ندارید و ما کارها را بدون مشاور بهزیستی برایتان به جلو می بریم.

نکته مهم این است که مراجعه به ما نیز غیر حضوری خواهد بود

مدارکی که برای وکالت طلاق توافقی باید به وکیل در نهاوند بدهم

شما مدارک زیر را برای وکالت به وکیل در نهاوند باید  برای ما از طریق نرم افزار واتساپ یا نرم افزار ایتا ارسال کنید

  1. عقد نامه و تصویر آن و در صورت نبود رونوشت برابر با اصل دفتر خانه ای
  2. وکالت نامه طلاق
  3. کپی برابر با اصل شناسنامه  تمام صفحات زوج و زوجه
  4. کپی برابر با اصل کارت ملی تمام صفحات .
  5. کپی برابر ابا اصل ابرا نامه در صورت موجود.

آنچه از این مقاله یافتیم

  • برای اخذ وکیل در نهاوند  باید با شماره ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴ تماس داشته باشید.
  • ما وکالت را از طریق الکترونیکی برای شما تنظیم  می کنیم و کدی برای شما اراسال می شود که شما با خواندن آن کد به ما وکالت می دهید.
  • کلیه کارها از طریق وکلیه پایه یک دادگستری در تهران انجام می شود و مدت زمان انجام کار دو هفته است و نیاز به حضور زوج و زوجه نیست و رای برای شما از طریق پست سفارشی ارسال می شود

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست

شعبه تشخیص دیوان عالی کشور چیست شعبه تشخیص شعبه از دیوان عالی کشور است که …