صفحه اصلی / وکیل خانواده / وکیل دعاوی خانوادگی

وکیل دعاوی خانوادگی

وکیل دعاوی خانوادگی وکیل دعاوی خانوادگی

وکیل دعاوی خانوادگی

شما می توانید جهت وکیل دعاوی خانوادگی با دکتر محمد امیرنجات وکیل پایه یک دادگستری با شماره ۰۹۱۲۲۸۸۸۳۶۶ یا ۰۲۱۸۶۱۲۹۲۰۸ تماس گرفته و امور حقوقی خود را به ایشان واگذار نمایید

وکیل دعاوی خانوادگی
وکیل دعاوی خانوادگی

حقوق  خانواده یک حوزه   قانونی است که از جمله موضوعات دیگری است که شامل روابط خانوادگی مانند فرزندخواندگی ، طلاق و حضانت کودک می شود. وکلای دادگستری که در  حقوق خانواده فعالیت می کنند می توانند در دادرسی خانواده خانواده یا در مذاکرات مرتبط نماینده موکلان باشند و همچنین می توانند اسناد حقوقی مهمی مانند دادخواستهای دادگاه یا قراردادهای مهریه را تهیه کنند.  وکلای دادگستری ما حتی در فرزندخواندگی و یا سایر مواردی که معمولاً مربوط به طلاق نیست ، تخصص دارند.

دادگاهها حق دارند “الزامات رسمی معقول” را برای ازدواج اعم از سن و ظرفیت قانونی و همچنین قوانین و مراحل طلاق و سایر امور خانواده تعیین كنند. قبل از تصمیم دیوان عالی کشور مبنی بر قانونی کردن ازدواج همجنس ، برخی از کشورها ازدواج (و طلاق) را فقط به زوج ها

دارایی زناشویی: اموالی که در طول یک ازدواج توسط هر یک از همسرها به دست آمده است که پس از طلاق در معرض تقسیم است.
نفقه: کمک هزینه ای که از طرف همسر یا همسر دیگر برای پشتیبانی در حین جدایی قانونی یا طلاق دریافت می شود.
ابوت: سرچشمه یا نزول از پدر (برای تأسیس پدر بودن تأیید هویت پدر بیولوژیکی فرزند است).
توافق پیش از ازدواج: توافقی است كه قبل از ازدواج بین زن و مرد انجام شود و در آن از حقوق آینده دارایی یكدیگر در صورت طلاق یا فوت برخوردار شوند.

دلایل استخدام وکیل دادگستری خانواده

اکثر وکلای خانواده در امور طلاق و سایر موارد مربوط به طلاق ، وکالت موکلین را نمی کنند. اما حقوق خانواده یک حوزه عمل نسبتاً گسترده است ، از جمله موضوعاتی مانند مراقبت از فرزندآوری و حقوق تولید مثل. از آنجا که مسائل مربوط به حقوق خانواده بسیارمهم ست ، داشتن یک حرفه ای حقوقی قابل اعتماد در کنار شما می تواند به شما اطمینان دهد که عزیزانتان در طی هر فرآیند قانونی به درستی نماینده و محافظت می شوند.

شایع ترین دلایل استخدام وکیل خانواده شامل موارد زیر است:

طلاق: هر شریک وکیل خود را استخدام می کند ، که برای تهیه یک طرح تسویه حساب برای جلوگیری از محاکمه کمک خواهد کرد. وکلای طلاق به طور معمول در تقسیم اموال زناشویی ، محاسبه حمایت همسران و ارائه برنامه ای برای حضانت کودک ، ویزیت و پشتیبانی (در صورت وجود) مهارت دارند.
حضانت کودک / حمایت از کودک: احکام دادگاه و توافقنامه های حل و فصل شامل هم حضانت و هم پشتیبانی ، در پرونده طلاق بزرگتر نیز شامل می شوند ، اما ممکن است با تغییر شرایط دوباره مورد تجدید نظر قرار گیرند. به عنوان مثال ، حمایت از کودک ممکن است بعد از تغییر وضعیت مالی والدین غیر حضانت تغییر یابد.
پدری: در بیشتر موارد ، پرونده های پدر و مادر برای تلاش برای تأمین هزینه های حمایت از کودک از پدر غایب توسط مادر تشکیل می شود. اما گاهی اوقات پدران بیولوژیکی برای برقراری ارتباط با فرزندشان ، از پدر و مادر درخواست می کنند. پدری به طور معمول با آزمایش DNA مشخص می شود.
فرزندخواندگی / مراقبت از فرزندخواندگی: فرزندخواندگی فرایندی پیچیده است که با توجه به نوع فرزندخوانی ، جایی که کودک در آن قرار دارد متفاوت است ، واریانس در قوانین ایالتی و سایر عوامل. بنابراین ، مشورت با یک وکیل دادگستری خانواده مهم است. والدین فرزندان گاهی فرزندان فرزندپرور خود را به فرزندخواندگی می گذرانند ، اما فرایند تربیت بچه ها لزوماً نیازی به نمایندگی قانونی ندارد.

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق ممکن است شما به یک وکیل طلاق نیاز داشته باشید و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *