صفحه اصلی / وکیل خانواده / وکیل طلاق توافقی در تهران

وکیل طلاق توافقی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید

وکیل طلاق توافقی در تهران

ممکن است شما به وکیل طلاق توافقی در تهران نیاز داشته باشید. در اینصورت بهترین گزینه برای شما استفاده از تخصص و مهارت دکتر محمد امیرنجات می باشد.

دکتر محمد امیرنجات وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشند و از وکلای برتر ایران در حوزه طلاق می باشند.

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۹۲۰۸ تماس بگیرید.

وکیل طلاق توافقی در تهران
وکیل طلاق توافقی در تهران

مسائل حقوقی طلاق
تشکیل خانواده به عنوان کوچکترین نهادی که می تواند توسط هر کسی اداره شود ، چه مرد و چه زن ، یکی از شیرین ترین تجربیات شخصی هر شخص در زندگی است. پایداری و توسعه خانواده می تواند به رشد و پیشرفت افراد کارآمد و مستقل منجر شود که نه تنها از رضایت شخصی برخوردار می شوند بلکه در تعالی جامعه نیز نقش دارند. اما در مواردی که هر یک از ارکان اساسی تشکیل خانواده ، زوج ، به دلایل قانع کننده نمی توانند خانواده را اداره کنند ، پایان دادن به اوضاع بهتر از ادامه مسیر درست و گرفتن نتایج جبران ناپذیر است. مشاور طلاق وظیفه دارد که روند صحیح حقوقی و قضایی طلاق را تعیین کند ، خطاهای ناشی از این تصمیم را کاهش دهد.

حضانت

یک تصور غلط رایج است که طلاق فقط به جدایی زن و مرد اشاره دارد و بنابراین ، در صورت عدم موافقت زوجین ، مشکلی در طلاق وجود ندارد. اما آنچه که طلاق را به چالش می کشد ، مزایای مشترک زندگی مشترک برای زن و مرد است. چالش های داشتن فرزند مشترک ، مشارکت های مالی و غیره. علاوه بر این ، زندگی مشترک ، برای هر دو نفر حقوق ، به ویژه زنان ، ایجاد می کند که به دلیل عدم آگاهی از این حقوق ، توسط زوج ها غافل می شوند. این وکیل دادگستری با استناد به این موارد ، از قبیل حق داشتن زوجین متاهل و ادعای نفقه گذشته و غیره ، سهم عمده ای در مطالبه حقوق زن دارد ، به گونه ای که مجبور نیست جز آسیب های عاطفی ناشی از جدایی ، متحمل شود. .

نقش وکلای طلاق در مراحل رسیدگی به پرونده
روند طلاق شامل دو مرحله است: تصمیم به طلاق و جلوگیری از طلاق در روند طلاق. کاری که وکالت انجام می دهد ، جلوگیری از آسیب رساندن هر یک از حقوق طرفین در هنگام طلاق و پس از آن است. اگرچه او مطمئناً مسئولیت ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد شانه ها و شانه های جدایی یا زندگی در کنار هم را ندارد ، این در محدوده واحد مشاوره خانواده است ، اما وی حق دارد راهنمایی های بهتر و پیگیری مراحل طلاق را ارائه دهد. موثرتر. از همه علل و دلایل مشترک طلاق آگاه باشید. بنابراین باید بدانید که حتی یک پرونده کوچک و به ظاهر بی اهمیت باید به یک وکیل گزارش شود. زیرا در دادگاهها حتی کوچکترین مدارک می تواند به سرعت رسیدگی به دادرسی کمک کرده و احتمال موفقیت این پرونده را افزایش دهد.

هزینه یک وکیل طلایی وکیل طلاق
درگیری های روانی در هنگام مشکلات خانوادگی و تصمیم گیری در مورد طلاق ، احزاب را احاطه می کند که نمی توانند به مشکلات بیشتری فکر کنند. یکی از مشکلاتی که می تواند باعث طلاق شود هزینه دریافت وکیل است. بهترین وکیل هرگز با موکل خود چنین چالشی روبرو نخواهد شد. وی با ارائه بهترین مشاوره و معقول ترین قیمت ممکن از هزینه وکالت خودداری می کند. زیرا اگر این پرونده موفقیت آمیز باشد ، آنچه می گیرید بسیار بیشتر از هزینه دریافت وکیل است.

نیاز به وکالت دارید
طلاق و جدایی ممکن است یکی از تلخ ترین وقایع در زندگی هر شخص باشد که در صورت عدم آشنایی با روند ، حتی می تواند وحشتناک تر باشد. اگرچه طلاق کار مطلوبی نیست ، اما با واگذاری آن به یک وکیل باتجربه می تواند استرس و سختی را کاهش داده و اگر زوج چاره ای جز طلاق نداشته باشند زودتر دست به کار شوند. در ماده ۵ قانون مدنی نیز احتمال طلاق توسط زوج ذکر شده است. زوجین باید بدانند كه وكیل نمی تواند هر دو را به طور هم زمان بپذیرد و در صورت لزوم باید از مشاوره جداگانه ای استفاده كند.

مزایای وکالت طلاق مزایای دریافت وکیل طلاق
اگرچه طلاق یکی از این دعاوی است که در آن نیازی به گرفتن وکالت برای طرح دعوا نیست ، اما مطمئناً مزایای بسیاری دارد زیرا امروزه اغلب در دادرسی دادگاه خانواده و پیگرد قانونی توسط یک وکیل پایه یک دادگاه مشاهده می شود. برخی از مزایای دریافت وکیل طلاق عبارتند از:

در صورت دسترسی زوجین به وکیل ، زوجین دیگر نیازی به حضور در دادگاه ندارند.
بسیاری از مردم هرگز در دادگاه نبوده و از این روند ناآشنا هستند. بنابراین توصیه می شود برای پیگیری پرونده آنها از وكیل مستقر در دستگاه قضایی باتجربه استفاده كنید.
طرفین دادخواهی ممکن است به دلیل موقعیت و جایگاه خود به مراجع قضایی علاقه ای نداشته باشند. بنابراین ، با گرفتن وکیل ، تمام مراحل توسط وی می تواند انجام شود.
نکات مهم در مورد انتخاب وکیل طلاق
نکات مهم در مورد انتخاب وکیل طلاق در ابتدا ممکن است انتخاب بهترین وکیل طلاق در تهران دشوار باشد ، اما با کمی پرس و جو و لیستی از پرونده های موفق پرونده وکالت می توانید با اطمینان با انتخاب بهترین وکیل طلاق را انتخاب کنید. هنگام انتخاب وکیل طلاق ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

حتماً تخصص وکالت نامزد خود را برای انتخاب انتخاب کنید. بسته به موضوع دعوی شما ، وكیل را انتخاب كنید كه در زمینه طلاق و امور خانواده تخصص دارد.
قبل از انتخاب وکیل حتما با چند نفر از وکلای برتر قوه قضاییه مشورت کنید

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق ممکن است شما به یک وکیل طلاق نیاز داشته باشید و به …