صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / وکیل طلاق توافقی در شهریار

وکیل طلاق توافقی در شهریار

وکیل طلاق توافقی در شهریار موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت . شما می توانید پس از مطالعه کامل این مقاله با شماره ما ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴  در این خصوص تماس بگیرید و خدمات طلاق توافقی را در شهریار از ما بخواهید. در این مقاله به شما بیان می کنیم که پروسه طلاق توافقی در شهریار کلا به چه صورت است و ما به چه صورت می توانیم شما را در این زمینه یاری برسانیم

 وکیل طلاق توافقی در شهریار به چه صورت عمل می کند

یکی از موضوعاتی که در شهریار می تواند به شما کمک کند خدمات وکیل طلاق توافقی می باشد. از آنجایی که شما می توانید بدون درخواست وکیل نیز هر کار حقوقی خود را انجام دهید لیکن با وکیل بهتر می توانید امور حقوقی خود را انجام دهید بنابراین بسیار مهم است که  در این نقطه از شهر وکیل اتخاذ نمایید. از آنجایی وقت های دادگاههای شهریار علی الاصول ۱ ساله است بنابر این وکیل در این ناحیه می تواند بسیار برای پروسه طلاق توافقی شما موثر واقع شود.  در حال حاضر زمان انجام کار توسط ما بین ۲ هفته تا ۱ ما می باشد.

وکیل طلاق توافقی در شهریار
وکیل طلاق توافقی در شهریار

 طلاق توافقی در شهریار توسط وکیل به چه معناست

طلاق توافقی در شهریار توسط وکیل بدین معناست که ابتدا طرفین در دفتر وکیل حاضر می شوند و در خصوص نوع طلاق و نحوه انجام امور توسط وکیل توافقاتی را انجام می دهند. سپس وکیل توافق نامه را مکتوب می کند و دادخواستی در این زمینه به دادگاه مربوطه ارسال می کند . سپس بعد از دادخواست وقت رسیدگی توسط دادگاه تعیین می شود و بعد از اینکه وقت رسیدگی توسط دادگاه تعیین شد یک جلسه برگزار می شود و شما می توانید حکم طلاق را اخذ نمایید. نکته مهم این است که تست بارداری در دفتر خانه انجام می پذیرد . همچنین  اگر کار شما توسط ما به عنوان وکیل صورت پذیرد زمانی در حدود ۲ هفته برای شما در نظر گرفته می شود

 در رای طلاق توافقی توسط وکیل شهریار چه مواردی ذکر می شود

در رایی که توسط وکیل شهریار ذکر می شود موارد زیر بیان می شود

  • اولین مورد حقوق مالی زوجه است . همان طور که می دانید زن دارای یک سری حقوق مالی منجمله مهریه نفقه و اجرت المثل می باشد. حقوق مالی زوجه در رای قید می شود . برای مثال قید می شود زن مهریه و نفقه و اجرت المثل خود را بذل نموده یا خیر و وکیل زوج قبول بذل نموده.
  • مورد دیگری که در رای قید می شود  وضعیت جهیزیه می باشد . برای مثال در رای دادگاه قید می شود زوجه جهیزیه خود را مسترد داشته یا مورد در شمول توافقات است.
  • همچنین در صور اینکه طرفین فرزند داشته باشند این موضوع نیز در رای دادگاه قید می شود. برای مثال در رای قید میشود وضعیت حضانت دائم فرزند با چه کسی است یا قید می شود که نفقه فرزند به چه صورت است.
  • طرفین ضمن رای دادگاه می توانند تجدید نظر و فرجام خواهی را از خود ساقط نموده و رای را قطعی نمایند و به دفتر خانه طلاق جهت اجرای صیغه طلاق مراجعه نمایند.

در هنگام مراجعه به وکیل طلاق در شهریار چه مدارکی با خود به همراه بیاوریم 

در هنگام مراجعه به وکیل طلاق در شهریار مدارکی که باید بیاورید عبارتند از

  • عقد نامه شما باید اصل عقد نامه یا رونشت عقد نامه را با خود به همراه بیاورید و بر اساس همین اصل عقد نامه است که وکیل دادخواست می دهد.
  • کپی شناسنامه یا کارت ملی . شما باید علاوه بر عقد نامه کپی تمام صفحات شناسنامه زوج و زوجه را نیز با خود بیاورید .
  • ابرا نامه . اگر زوجه مهریه خود را ابرا نموده باشد باید سندی دایر بر ابرا مهریه با خود به همراه بیاورد .
  • وکالت طلاق . اصولا بعضی از طلاق های توافقی به صورت وکالت در طلاق انجام می پذیرد. بنابر این شما در اینصورت باید وکالت در طلاقی که از دفتر خانه با خود دارید را نیز به همراه بیاورید .

 مزیت اخذ وکیل طلاق در شهریار

همانطور که گفته شد یکی از مزیت های اخذ وکیل طلاق در شهریار این است که وقت های رسیدگی در شهریار جملگی بین ۶ ماه تا یک سال می باشد . در واقع یک زوج برای اینکه موضوع ساده ای مثل طلاق را انجام دهند در شهریار باید چیزی در حدود ۶ ماه تا یک سال صبر کنند. ما به عنوان وکیل شما این مرحله را به ۲ هفته می رسانیم . در واقع شما در کمتر از دو هفته می توانید  از ما طلاق خود را بخواهید . همچنین  است که وکیل علاوه بر اینکه بسیار موثر در تایم است  طلاق توافقی شما را نیز بدون مشاوره انجام می دهد. در واقع طلاق توافقی  پروسه پیچیده ای نیست ولی در حال حاضر حکومت ایران این موضوع را پیچیده کرده و اول برای طرفین مشاوره تعیین نموده است . در واقع ما پروسه مشاوره را به صفر یا کمتر از آن می رسانیم و طلاق را بدون انجام مشاوره برای شما انجام میدهیم.

 شماره وکیل طلاق توافقی در شهریار چند است

چنانچه قصد این را دارید که در شهریار طلاق توافقی انجام دهید می توانید شماره وکیل طلاق توافقی در شهریار را باید داشته باشید شما برای انجام این امر می توانید با شماره ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴ یا ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴ تماس گرفته و خدمات خود را از ما بخواهید . آدرس ما نیز در شهریار می باشد و به ساکنین شهریار بسیار نزدیک است . همچنین در تمام طول شبانه روز ما در خدمت شما برای انجام امور مربوط به طلاق و توافقی می باشیم .

طلاق در شهریار
طلاق در شهریار

نتیجه گیری

در این مقاله ببرسی کردیم که جهت انجام امور طلاق توافقی در شهریار چه کارهایی باید انجام داد

  • اولین کار تماس با شماره ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴  است
  • دوم حضور در دفتر
  • سوم اعطای وکالت به ما
  • و دست اخر اخذ حکم از ما

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

نمونه دادخواست مطالبه اجرت المثل اموال

نمونه دادخواست مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت در این مقاله نمونه دادخواست اجرت المثل ایام …