صفحه اصلی / وکیل خانواده / بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در تهران

ممکن است شما ساکن تهران باشید و موضوع حقوقی شما آنقدر در درجه اهمیت برای شما باشد که به دنبال بهترین وکیل خانواده در تهران باشید.در اینصورت می توانید براحتی به هدف خود برسید.

شما با تماس با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۹۲۰۸ می توانید سریعا با دکتر محمد امیرنجات تماس برقرار کنید و مشاوره داشته باشید. آقای دکتر محمد امیرنجات در حوزه خانواده بسیار متخصص هستند.

بهترین وکیل خانواده در تهران
بهترین وکیل خانواده در تهران

انتخاب وکیل طلاق

انتخاب وكیل طلاق برای دفاع از شما می تواند مهمترین تصمیم شما در طی مراحل طلاق باشد. با صحبت کردن با افرادی که می شناسید ، جستجوی خود را شروع کنید: از دوستان و اعضای خانواده که طلاق را تجربه کرده اند (از دوستان و خانواده خود – نه همسرتان) کمک بگیرید. اگر این افراد برای شما نیستند ، می توانید از موسسات حرفه ای که وکلا را ارزیابی می کنند ، کمک بگیرید.

کلیه وکلای خانواده در وب سایت وکیل خوب  ذکر شده اند ، که برخی از آنها جزئیات فعالیت های خود را در صفحات خود ارائه می دهند. حتی با فاصله از کار یا خانه می توانید وکلا را جستجو کنید.

چقدر به وکیل احتیاج دارید؟ بهترین و گرانترین وکیل ممکن یا کسی که می تواند تمام کار را با قیمت پایین تمام کند؟ آیا یافتن یک وکیل سازگار با شما مهم است: کسی که نظرات شما را می فهمد و احترام می گذارد؟ پاسخ این سؤالات به شما باز خواهد گشت ، اما در اینجا چند راهنمایی وجود دارد که به شما کمک می کند.

انتخاب وکیل طلاق: یافتن وکیل مورد نظر شما

مانند همه حرفه ها ، وکلا خوب و بد وجود دارند ، بنابراین انتخاب وکیل طلاق از اهمیت برخوردار است. وظیفه شما این است که تعیین کنید با کدام وکلی صحبت می کنید. بهترین وکلا به نگرانی های شما گوش فرا می دهند ، از شما می پرسند که می خواهید به چه اهدافی برسید و ارزیابی دقیقی از اهداف خود به شما ارائه می دهند. در پایان مشاوره خود از خود بپرسید که آیا با این وکیل راحت هستید یا به عقاید و نظرات یکدیگر احترام می گذارید. وکیل طلاق

وقتی می خواهید وکیل طلاق را انتخاب کنید ، به دنبال کسی باشید که:
وی در رشته حقوق خانواده و طلاق تخصص دارد.
شخصی که سابقه درستی دارد و می تواند شما را به سایر متخصصان ، مانند حسابداران دادگاه ، متخصصان ، متخصصان ارزشیابی مشاغل و متخصصان حضانت ارجاع دهد.
تجربه مرتبط زیادی دارد. هنگام انتخاب وکیل طلاق ، به دنبال کسی باشید که مانند بسیاری از موارد خود مانند بسیاری از موارد کار کرده است. اگر وکیل شما تازه فارغ التحصیل شده است ، اطمینان حاصل کنید که مربی او فردی باتجربه در گروه حقوقی است ، به خصوص کسانی که در زمینه طلاق کار می کنند.
مذاکره کننده ماهر. اگر پرونده شما بدون دادخواست حل و فصل شود ، در وقت ، دردسر و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.
با منطق شما کسی را می خواهید که اگر پیشنهادی منطقی وجود داشته باشد ، شما را به سمت رضایت سوق می دهد – نه اینکه شما را برای انتقام بگیرد.
سازگار با شما. نیازی نیست که با وکیل خود دوست باشید ، اما باید با به اشتراک گذاشتن جزئیات زندگی شخصی خود با او راحت باشید. اگر نتوانید جزئیات و شخصیت محرمانه خود را به اشتراک بگذارید ، وکالت خود را با ضرر مواجه خواهید کرد. وکیل شما یک درمانگر یا اقرار کننده برای شما نیست ، اما او باید تمام جزئیات شرایط شما را بشناسد تا در پرونده شما موفق شود.
کاملاً صادق باشید. وکیل شما باید در تمام امور با شما صادق باشد. سؤالاتی از جمله اینکه هزینه طلاق برای شما چقدر خواهد بود ، چگونه قاضی به پرونده شما رأی می دهد ، به نقاط ضعف و دشواری های موجود در پرونده شما اشاره می کند و به شما می گوید که آیا ورق آسانی خواهید داشت یا خیر. .
با مواد خود اختلاف نداشته باشید. با همسر خود وكیل ندارید. بهترین همسر یا عضو خانواده خود را به عنوان وکیل طلاق انتخاب نکنید – حتی اگر با آنها رابطه خوبی داشته باشید. به جز درگیری با موادی که خواهید داشت ، قبل از پایان طلاق ، دشمنانی ایجاد کرده اید – و شاید یک اختلاف تمام عیار خانوادگی.
چیزی بیش از یک چهره زیبا. ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما به خاطر ماهیت انسانی ما ، در اینجا به آن اشاره می کنیم: وکالت طلاق را بر اساس جذابیت های ظاهری انتخاب نکنید. شما به دنبال یک جنگنده هستید – یک دوست جدید برای Sunday Night نیست.
بسته به مشکلات منحصر به فرد خود ، از یک وکالت طلاق واجد شرایط برخوردار شوید
در هر طلاق ، مشکلات مختلفی وجود خواهد داشت که نیاز به توجه ویژه دارد و بهترین راه حل انتخاب وکیل طلاق برای تمرکز روی این مشکلات خاص است. مثلا:

حضانت اگر فکر می کنید حضانت فرزند شما به جنگ تبدیل شود ، یک وکیل طلاق را انتخاب کنید تا روی مسائل حضانت متمرکز شود. آقایان باید یک وکیل طلاق را انتخاب کنند که با آنها همدل و با تجربه در مورد قوانین مردان / پدران است ، و زنان باید یک وکیل طلاق را انتخاب کنند که در برخورد با مشکلات زنان تجربه دارد.
مشاغل کوچک اگر یکی یا هردو شما مشاغل كوچكی را اداره می كنید ، باید وكیل طلاق را انتخاب كنید كه از مشاغل و شركتها آگاهی داشته باشد و با ارزیابان مشاغل و حسابداران دادگاه آشنا باشد.
مسائل بین المللی یا خارج از کشور. اگر طلاق شما شامل دارایی در خارج از ایالت یا کشور شما باشد یا فرزند شما در معرض خطر تبعید باشد ، یک وکیل طلاق که با حقوق بین الملل آشنا است مناسب است.

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق

شماره وکیل طلاق ممکن است شما به یک وکیل طلاق نیاز داشته باشید و به …